Виникнення і становлення кліпу: музичний контекст
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.2.2019.185691Ключові слова:
кліп, кліпмейкерство, музичний кліп, екранний дискурс, екранна культураАнотація
Мета дослідження. Проаналізувати процеси створення та розвитку кліпмейкерства в Україні як важливої складової сучасного мистецтва. Методологія дослідження базується на використанні методів збору інформації, обробки, систематизації, контент-аналізу, порівняння і прогнозування. Наукова новизна. Уперше, в контексті «естетичної» проблеми визначено особливості кліпмейкерського продукту, що реалізовується та функціонує в сучасному українському медіапросторі; розкрито культуротворчі особливості естетосфери кліпмейкерства; виокремлено риси постмодерністської культури як підґрунтя сучасного українського кліпу. Уточнено роль кліпмейкерства в сучасній українській культурі та естетичні особливості кліпів різних музичних жанрів. Висновки. Проведений аналіз наукового доробку сучасного кліпмейкерства дав змогу зробити висновки, що сучасна структура екранної культури обумовлена не стільки величезною кількістю кліпів на екранах світу, а й потребою багатомільйонної аудиторії у такому мистецькому форматі. Проаналізувавши музичні кліпи ми можемо сказати, що існує багато критеріїв і правил постановки кліпу, це в першу чергу стосується балансу світла, музичної співзвучності з відеорядом, гри акторів та хореографії. Якщо порівнювати із виробничим процесом створення кліпу та сьогоднішнє відношення до цього, ми не можемо сказати, що відповідальність до його створення може бути меншою. Так, з розвитком комп’ютерних технологій, відеомонтажу та звукових засобів щодо якості кліпу, росте так само, як і розвиток нових технік, моделей наслідування.Посилання
Daniel, S.M., 1990. Iskusstvo videt: o tvorcheskikh sposobnostiakh vospriiatiia, o iazyke linii i krasok i o vospitanii zritelia [The art of seeing: the creative abilities of perception, the language of lines and colors and the education of the viewer]. Leningrad: Iskusstvo.
Kirilova, N.B., 2006. Mediakultury: ot moderna k postmodernu [Media culture: from modern to postmodern]. Moscow: Akademicheskii Proekt.
Merkuri, F., 2009. Naikrashchi tsytaty Freddi Merkiuri [Best Freddy Mercury Quotes]. Znaj.ua. [online] Available at: <https://m.znaj.ua/ru/popcorn/luchshye-cytaty-freddy-merkyury> [Accessed 07 February 2019].
Litvin, Є., 2012. Kak zarabotat na bloge. 10 zapovedei blogera [How to make money on the blog. 10 blogger commandments]. St. Petersburg.
Shepitko, L., 1988. Obeziana pered soboi i pered liudmi [Monkey before himself and before people]. Iskusstvo kino, [online] 1 Available at: <http://cinemotions.blogspot.com/2009/05/larisa-shepitko-from-interviews.html> [Accessed 07 February 2019].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Алла Медведєва, Василь Лук’яненко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.