Том 2, № 2 (2019)

DOI: https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.2.2019

Весь випуск

Переглянути або завантажити весь випуск PDF

Зміст

ТЕЛЕЖУРНАЛІСТИКА ТА МАЙСТЕРНІСТЬ АКТОРА

Особливості організації роботи знімальної групи (режисера, оператора, звукорежисера і коментатора) при створенні спортивного репортажу PDF
Volodymyr Horpenko, Mykhailo Kostiuchenko 117-127
Конвергентна журналістика у сучасному медійному дискурсі PDF
Ihor Pecheranskyi, Dariia Zinkina 128-136
Особливості модернізації тележурналістських практик в новинному онлайн контенті PDF
Svitlana Kotlyar, Ihor Sirenko 137-144
Телевізійні жанри в історії радянського телебачення PDF
Nataliia Tsimokh, Krystina Chorna 145-155

РЕЖИСУРА ТА ЗВУКОРЕЖИСУРА КІНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ

Виникнення і становлення кліпу: музичний контекст PDF
Alla Medvedieva, Vasyl Lukianenko 156-164
До питання хоррор як жанру сучасного екранного простору PDF
Hanna Chmil, Maryna Voitseshchuk 165-172
Формування та розвиток українського кінематографа PDF
Oleksandr Polishchuk, Rosina Hutsal 173-180
Роль кінематографа у житті сучасної людини PDF
Iryna Havran, Yana Popova 181-187
Український театр і кінематограф на початку ХХ століття: аспекти взаємодії та новаторські тенденції PDF
Roman Shyrman, Diana Myroshnychenko 188-199
Звук у сучасному екранному дискурсі PDF
Valerii Papchenko, Vladyslav Silin 200-207

ОПЕРАТОРСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ

Вплив кольору на глядацьку аудиторію інтерактивного телебачення PDF
Oleksandr Bezruchko, Anatolii-Nazarii Manuliak 208-215

РЕЦЕНЗІЇ. ВІДГУКИ. ОГЛЯДИ

Володимир Наумович Миславський «Перше десятиліття кінематографічної творчості Олександра Довженка» : монографія PDF
Volodymyr Horpenko 216-219
Олена Миколаївна Москаленко-Висоцька «Основи продюсерської діяльності» : навчальний посібник PDF
Oleksandr Bezruchko 220-222