DOI: https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.2.2019.185687

Особливості модернізації тележурналістських практик в новинному онлайн контенті

Svitlana Kotlyar, Ihor Sirenko

Анотація


Мета дослідження – дослідити модернізацію тележурналістських практик в новинному онлайн контенті та проаналізувати її еволюцію. Методологія дослідження. У роботі використовувалися методи моніторингу і комплексного аналізу інформаційного поля; зіставлення, систематичного аналізу теоретичної бази дослідження, експертних оцінок. А саме аналіз контенту і мультимедійного функціонала ряду інтерактивних онлайн- порталів. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: основні особливості створення та поширення новинного медіаконтенту в Інтернеті проаналізовані комплексно з урахуванням ключових тенденцій розвитку нових аудіовізуальних медіа та на базі порівняльної характеристики професійного тележурналістського і призначеного для користувача медіаконтенту в інтернеті; проведено аналіз новинного мультимедійного контенту і інтерактивного функціонала сайтів ряду провідних онлайн-медіа. Висновки. Медіаіндустрія динамічно розвивається під впливом широкого використання мультимедійних технологій для створення і поширення новинного контенту, а також здійснення інтерактивної комунікації ЗМІ і медіакористувачів за допомогою Інтернету та інших мережевих каналів. В контексті віртуалізації і багаторівневої глобалізації медіасистеми відбулося становлення інфраструктури нових медіа, які змінили світовий інформаційно-комунікаційний ландшафт. Нові медіа протиставили традиційним ЗМІ неможливу раніше швидкість генерації і передачі даних, низьку вартість створення новинного контенту, мобільність і креативність його поширення, а також перевагу багатосторонньої комунікації з аудиторією.

Ключові слова


тележурналістика; ЗМІ; мас-медіа; медіатекст; цифрова революція; медіаіндустрія; новинні медіа; креативні індустрії; онлайн

Повний текст:

PDF

Посилання


Bidzillia, Yu.M. ed., 2007. Slovnyk zhurnalista: terminy, mas-media, postati [Journalist’s dictionary: terms, mass media, figures]. Uzhgorod: Zakarpattia.

Branch, J., 2012. Snow Fall. The Avalanche at Tunnel Creek. [online] Available at: <http://www.nytimes.com/projects/2012/snow-fall/#/?part=tunnel-creek> [Accessed 28 September 2019].

Buss, A. and Strauss, N., 2009. Online Communities Handbook: Building Your Business and Brand on the Web. Berkeley: New Riders.

Chepmen, D. and Chepmen, N., 2005. Tcifrovye graficheskie instrumenty [Digital graphic tools]. 2nd ed. Moscow: Viliams.

Danko-Sliptsova, A., 2014. Novi media: istoriia, typolohiia [New Media: History, Typology]. Osvita rehionu, 1-2, pp.80-85.

Makliuen, M., 2007. Ponimanie media: vneshnie rasshireniia cheloveka [Understanding Media: Human Extensions]. Moscow: Kuchkovo pole.

Onyshchenko, O.S., Horovyi, V.M. and Popyk, V.I., 2013. Sotsialni merezhi yak chynnyk rozvytku hromadianskoho suspilstva [Social networks as a factor in the development of civil society]. Kyiv.

Pariser, E., 2012. The Filter Bubble: What the Internet Is Hiding from You. Measuring tweets. Twitter Blog, 22 February 2010. New York: Penguin Press.

Shevchenko, V. ed., 2017. Konverhentnist yak osnovna oznaka suchasnykh medii [Convergence as a main feature of today’s media]. In: Krosmedia: kontent, tekhnolohii, perspektyvy [Crossmedia: content, technology, perspectives]. Kyiv: Kafedra multymediinykh tekhnolohii i media dyzainu Instytutu zhurnalistyky Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka, pp.8-17.

Toffler, E., 1999. Tretia volna [The third wave]. Moscow: ACT.

Toffler, E., 2000. Metamorfozy vlasti [Metamorphoses of power]. Moscow: ACT.

Zuckerberg, M., 2009. 300 Million and On. Facebook Blog, 15 September. Facebook. Inc. [online] Available at: <http://blog.facebook.com/blog.php?post=136782277130> [Accessed 27 September 2019].


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2019 Світлана Котляр, Ігор Сіренко

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

© Copyright    |   Керівництва для авторів   |   Редакційна політика   |   Редакційний штат   |   Контакти   |