Особливості модернізації тележурналістських практик в новинному онлайн контенті
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.2.2019.185687Ключові слова:
тележурналістика, ЗМІ, мас-медіа, медіатекст, цифрова революція, медіаіндустрія, новинні медіа, креативні індустрії, онлайнАнотація
Мета дослідження – дослідити модернізацію тележурналістських практик в новинному онлайн контенті та проаналізувати її еволюцію. Методологія дослідження. У роботі використовувалися методи моніторингу і комплексного аналізу інформаційного поля; зіставлення, систематичного аналізу теоретичної бази дослідження, експертних оцінок. А саме аналіз контенту і мультимедійного функціонала ряду інтерактивних онлайн- порталів. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: основні особливості створення та поширення новинного медіаконтенту в Інтернеті проаналізовані комплексно з урахуванням ключових тенденцій розвитку нових аудіовізуальних медіа та на базі порівняльної характеристики професійного тележурналістського і призначеного для користувача медіаконтенту в інтернеті; проведено аналіз новинного мультимедійного контенту і інтерактивного функціонала сайтів ряду провідних онлайн-медіа. Висновки. Медіаіндустрія динамічно розвивається під впливом широкого використання мультимедійних технологій для створення і поширення новинного контенту, а також здійснення інтерактивної комунікації ЗМІ і медіакористувачів за допомогою Інтернету та інших мережевих каналів. В контексті віртуалізації і багаторівневої глобалізації медіасистеми відбулося становлення інфраструктури нових медіа, які змінили світовий інформаційно-комунікаційний ландшафт. Нові медіа протиставили традиційним ЗМІ неможливу раніше швидкість генерації і передачі даних, низьку вартість створення новинного контенту, мобільність і креативність його поширення, а також перевагу багатосторонньої комунікації з аудиторією.Посилання
Bidzillia, Yu.M. ed., 2007. Slovnyk zhurnalista: terminy, mas-media, postati [Journalist’s dictionary: terms, mass media, figures]. Uzhgorod: Zakarpattia.
Branch, J., 2012. Snow Fall. The Avalanche at Tunnel Creek. [online] Available at: <http://www.nytimes.com/projects/2012/snow-fall/#/?part=tunnel-creek> [Accessed 28 September 2019].
Buss, A. and Strauss, N., 2009. Online Communities Handbook: Building Your Business and Brand on the Web. Berkeley: New Riders.
Chepmen, D. and Chepmen, N., 2005. Tcifrovye graficheskie instrumenty [Digital graphic tools]. 2nd ed. Moscow: Viliams.
Danko-Sliptsova, A., 2014. Novi media: istoriia, typolohiia [New Media: History, Typology]. Osvita rehionu, 1-2, pp.80-85.
Makliuen, M., 2007. Ponimanie media: vneshnie rasshireniia cheloveka [Understanding Media: Human Extensions]. Moscow: Kuchkovo pole.
Onyshchenko, O.S., Horovyi, V.M. and Popyk, V.I., 2013. Sotsialni merezhi yak chynnyk rozvytku hromadianskoho suspilstva [Social networks as a factor in the development of civil society]. Kyiv.
Pariser, E., 2012. The Filter Bubble: What the Internet Is Hiding from You. Measuring tweets. Twitter Blog, 22 February 2010. New York: Penguin Press.
Shevchenko, V. ed., 2017. Konverhentnist yak osnovna oznaka suchasnykh medii [Convergence as a main feature of today’s media]. In: Krosmedia: kontent, tekhnolohii, perspektyvy [Crossmedia: content, technology, perspectives]. Kyiv: Kafedra multymediinykh tekhnolohii i media dyzainu Instytutu zhurnalistyky Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka, pp.8-17.
Toffler, E., 1999. Tretia volna [The third wave]. Moscow: ACT.
Toffler, E., 2000. Metamorfozy vlasti [Metamorphoses of power]. Moscow: ACT.
Zuckerberg, M., 2009. 300 Million and On. Facebook Blog, 15 September. Facebook. Inc. [online] Available at: <http://blog.facebook.com/blog.php?post=136782277130> [Accessed 27 September 2019].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Світлана Котляр, Ігор Сіренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.