Конвергентна журналістика у сучасному медійному дискурсі
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.2.2019.185683Ключові слова:
конвергенція, конвергентна журналістика, медіа, редакція, інтернетАнотація
Мета дослідження. З’ясувати передумови появи конвергентної журналістики. Проаналізувати джерела та літературу, що висвітлює тему конвергентної журналістики. Дослідити причини конвергенції сучасних засобів масової інформації, а також прослідкувати та визначити принципи конвергентної журналістики. Методологія дослідження. У запропонованій публікації застосовано дві групи методів: емпіричні (спостереження, прогнозування, дослідження та порівняння) – дозволили схарактеризувати, прогнозувати та дослідити стан конвергентної журналістики у сучасному медійному дискурсі, а теоретичні (історичний та системний підхід) дали можливість виявити передумови та причини появи конвергенції у ЗМІ. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше було уточнено основні особливості конвергенції сучасних засобів масової інформації, а також з’ясовано принципи роботи нової конвергентної редакції та виявлено дію конвергентної журналістики на медіа. Висновки. Відповідно до поставленої мети дослідження було з’ясовано передумови появи конвергентної журналістики, а також проаналізовано її вплив на сучасні засоби масової інформації, які перетворюються на конвергентні медіа. Також досліджено, що ідея конвергенції стає головною ідеєю для створення контенту нового типу, а також появи нових медіа, що створені саме для того, аби орієнтуватися на цільову аудиторію та подавати повномасштабний інфопродукт.Посилання
Balmaeva, S., 2010. Mediakonvergentciia i multimediinaia zhurnalistika [Media convergence and multimedia journalism]. Ekaterinburg: Gumanitarnyi universitet.
Barr, T., 2000. The changing face of Australia′s media and communications. Allen and Unwin.
Luft, O., 2006. The philosophy behind the integrated newsroom, [online] 6 October Available at: <https://www.journalism.co.uk/news-features/the-philosophy-behind-the-integrated-newsroom/s5/a53034/> [Accessed 27 September 2018].
Nazaruk, T., 2010. Pryvid khodyt po redaktsiiakh. Pryvid konverhentsii. Mediakrytyka [Media criticism], [online] Available at: <http://www.mediakrytyka.info/ohlyady-analityka/pryvyd-khodyt-po-redaktsiyakh-pryvyd-konverhentsiyi.html> [Accessed 25 September 2018].
Panchenko, E., 2011. Integratciia Internet-SMI i sotcialnykh setei v Runete: Novaia publichnaia sfera ili prostranstvo kontrolia? Digital Icons: Studies in Russian, Eurasian and Central European New Media, 5 [pdf]. Available at: <http://www.digitalicons.org/issue05/files/2011/05/Panchenko-5.6.pdf> [Accessed 25 September 2018].
Shevchenko, V., 2015. Zhurnalistyka danykh ta vizualizatsiia. In: I. Kressu, M. Huzun, and L. Vasylyk. Pidruchnyk z kros-media [Tutorial on cross media]. Bonn: Germany, Sibiu: Romania: Schiller Publishing House, c.92-98.
Shevchenko, V.E., ed., 2017. Konverhentnist yak osnovna oznaka suchasnykh medii. In: Krosmedia: kontent, tekhnolohii, perspektyvy. Kyiv: Instytut zhurnalistyky KNU imeni Tarasa Shevchenka, pp.8-17.
Shevchenko, V.E., ed., 2017. Krosmedia: kontent, tekhnolohii, perspektyvy [Krosmedia: content, technology, prospects]. Kyiv: Instytut zhurnalistyky KNU imeni Tarasa Shevchenka.
Stephen, Q. and Vincent, F. eds., 2005. Convergent Journalism an Introduction. Writing and Producing Across Media. Burlington: Focal Press.
Trott, P., 2008. Innovation Management and New Product Development. 5nd edn. Harlow: Pearson Education Limited.
Vartanova, E.L., 1999. K chemu vedet konvergentciia SMI? [What does media convergence lead to?]. Informatcionnoe obshchestvo, [online] 5, pp.11-14. Available at: <http://emag.iis.ru/arc/infosoc/emag.nsf/BPA/b59df6463a315de4c32568fd0038da32> [Accessed 24 September 2018].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ігор Печеранський, Дарія Зінкіна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.