Магістерський фотомистецький проєкт «Дівич-вечір»
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.8.1.2025.332423Ключові слова:
фотомистецтво, весільна обрядовість, етапи, порівняння, символіка, атрибут, весільні обряди, дівич-вечір, екранізація, фотоісторія, автентичність, вінкоплетіння (заплетення)Анотація
Авторський задум магістерського фотомистецького проєкту «Дівич-вечір» виник з бажання зберегти і відтворити красу та велич українських весільних обрядів через об’єктив фотокамери. Ця фотографічна серія, зроблена у селах Горошова, Вільхівці та Кривче на Тернопільщині, акцентує на етнічному одязі та головних уборах наречених, які стали символом їхньої культури та традицій.
Фотографії у межах проєкту демонструють не лише зовнішню красу та елегантність етнічного одягу, але й відтворюють глибокі емоції та сили, що приховані в кожному кроці цих вінкоплетінь, стають своєрідним свідченням багатогранності та краси української етнічної спадщини, де кожна деталь має своє значення та власну історію.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.