Магістерський фотомистецький проєкт «Дівич-вечір»

Автор(и)

  • Михайло Чернічкін Київський університет культури, Україна http://orcid.org/0009-0005-1304-3944
  • Наталія Балан Київський університет культури, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-2674.8.1.2025.332423

Ключові слова:

фотомистецтво, весільна обрядовість, етапи, порівняння, символіка, атрибут, весільні обряди, дівич-вечір, екранізація, фотоісторія, автентичність, вінкоплетіння (заплетення)

Анотація

Авторський задум магістерського фотомистецького проєкту «Дівич-вечір» виник з бажання зберегти і відтворити красу та велич українських весільних обрядів через об’єктив фотокамери. Ця фотографічна серія, зроблена у селах Горошова, Вільхівці та Кривче на Тернопільщині, акцентує на етнічному одязі та головних уборах наречених, які стали символом їхньої культури та традицій.

Фотографії у межах проєкту демонструють не лише зовнішню красу та еле­гантність етнічного одягу, але й відтворюють глибокі емоції та сили, що при­ховані в кожному кроці цих вінкоплетінь, стають своєрідним свідченням бага­тогранності та краси української етнічної спадщини, де кожна деталь має своє значення та власну історію.

Біографії авторів

Михайло Чернічкін, Київський університет культури

Заслужений працівник культури України

Наталія Балан, Київський університет культури

Магістр аудіовізуального мистецтва та виробництва

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-13

Як цитувати

Чернічкін, М., & Балан, Н. (2025). Магістерський фотомистецький проєкт «Дівич-вечір». Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво, 8(1), 129–147. https://doi.org/10.31866/2617-2674.8.1.2025.332423

Номер

Розділ

ФОТОМИСТЕЦТВО