Магістерський фотомистецький проєкт «Древній Самбір у сучасних світлинах»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-2674.7.2.2024.319019

Ключові слова:

фотомистецтво, пам’ятки архітектури, культурологія, Україна, сакральні місця, аудіовізуальне мистецтво, історія України, аудіовізуальний контент, мас-медіа, архетип, образ, Самбір

Анотація

Авторський задум серії. Магістерський фотомистецький проєкт присвячений проблемі ціннісного збереження матеріальних пам’яток культури як вагомих елементів культурної спадщини минулих епох, задокументованих засобами фото- та аудіовізуального мистецтва.

У магістерському фотомистецькому проєкті представлено серію фотографій пам’яток архітектури культурної та сакральної матеріальної спадщини древнього міста Самбора. Встановлено, що серед уцілілих пам’яток вирує сучасне життя, а стіни цих споруд надихають людей своєю могутністю, оригінальністю, досконалістю та історичністю.

Біографії авторів

Олександр Безручко, Київський національний університет культури і мистецтв

Доктор мистецтвознавства, професор

Анна Анісімова, Самбірський фаховий коледж культури і мистецтв

Магістр аудіовізуального мистецтва та виробництва, викладач

Посилання

Anisimova, A. and Bezruchko, O., 2023a. Audiovizualni mozhlyvosti, yak element rozvytku turyzmu v misti [Audiovisual opportunities as an element of tourism development in the city]. In: Ukrainskyi kinematohraf u svitovomu konteksti [Ukrainian cinema in the world context]. Materials of the VIII round table. Kyiv, Ukraine, November 08, 2023. Kyiv: KNUCA Publishing Centre, pp.5-8.

Anisimova, A. and Bezruchko, O., 2023b. Movchazni svidky chasu u svitlynakh [Silent witnesses of time in photographs]. In: Audiovizualne mystetstvo i vyrobnytstvo [Audiovisual art and production]. Materials of the VIII round table. Kyiv, Ukraine, May 16, 2023. Kyiv: KNUCA Publishing Centre, pp.5-9.

Anisimova, A. and Bezruchko, O., 2023c. Pamiatky materialnoi kultury mynulykh epokh na suchasnykh teleekranakh [Monuments of material culture of past eras on modern television screens]. In: Dovzhenkivski chytannia [Dovzhenko Readings]. Materials of the VIII Round Table. Kyiv, Ukraine, September 8, 2023. Kyiv: KNUCA Publishing Centre, pp.6-11.

Bezruchko, O. and Anisimova, A., 2024a. Materialna kulturna spadshchyna v suchasnomu audiovizualnomu dyskursi: starodavnii Sambir [Material Cultural Heritage in Modern Audiovisual Discourse: Ancient Sambir]. Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Arts, [e-journal] 50, pp.40-49. https://doi.org/10.31866/2410-1176.50.2024.306756

Bezruchko, O. and Anisimova, A., 2024b. Audiovisual content as a form of indirect communication between the tourist product and the viewer. In: Ukraina u svitovykh hlobalizatsiinykh protsesakh: kultura, ekonomika, suspilstvo [Ukraine in the world globalization processes: culture, economy, society]. International scientific and practical conference. Kyiv, Ukraine, March 27–28, 2024. Kyiv: KNUCA Publishing Centre, Ch.1, pp.97-100.

Bordeniuk, S., Gavran, I. and Hrymalska, V., 2021. Features of Street Photography and Its Similarities with Cinematography. Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Audiovisual Art and Production, [e-journal] 4 (2), pp.278-285. https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.2.2021.248772

Chmil, H., Korablova, N. and Bezruchko, O., 2024. Homo villicus u suchasnomu ekrannomu seredovyshchi [Homo villicus in the modern screen environment]. In: Mystetstvoznavstvo. Sotsialni komunikatsii. Mediapedahohika [Art History. Social Communications. Media Pedagogy]. Kyiv: KNUCA Publishing Centre, Vol.10, pp.214-240.

Chmil, H., Korablova, N., Bezruchko, O. and Zhukova, N., 2024. Homo villicus in the cinema environment. Justifiably and limits of the index. Convergences-Journal of Research and Arts Education, [e-journal] 17 (33), pp.123-142. https://doi.org/10.53681/c1514225187514391s.33.235

Fetsiak, I., 2011. Sambir [Sambir]. Drohobych: KOLO.

Kotliar, S., Mykhalov, V. and Pereiaslavets, D., 2022. Cinematography and Modern Media. Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Audiovisual Art and Production, [e-journal] 5 (1), pp.70-76 https://doi.org/10.31866/2617-2674.5.1.2022.257181

Mashura, H., Kadnichanskyi, D., Kadnichanskyi, A. and Kozar, O., 2005. Sambir i Sambirshchyna [Sambir and Sambirshchyna]. Drohobych: KOLO.

Rabii, Yu., 1999. Kniazhyi horod Sambir [Princely Town Sambir]. Lviv: Yutyka.

Shyian, O., 2022. Misto kniaziv, koroliv i lzhetsariv. Shcho turystam podyvytysia u Sambori [City of Princes, Kings and False Tsars. What Tourists Should See in Sambir]. Zaxid.Net, [online] 24 June. Available at: <https://zaxid.net/sambir_2022_shho_turistam_podivitisya_de_vidpochiti_i_poyisti_n1545089> [Accessed 24 March 2024].

Zaria, S., 2020. Audiovizualni reklamni tvory z natsionalnoiu tematykoiu yak kulturnyi fenomen suchasnoi Ukrainy [Audiovisual advertising works with national themes as a cultural phenomenon of modern Ukraine]. ART-platFORM, [e-journal] 1, pp.351-365. https://doi.org/10.51209/platform.1.1.2020.351-365

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-30

Як цитувати

Безручко, О., & Анісімова, А. (2024). Магістерський фотомистецький проєкт «Древній Самбір у сучасних світлинах». Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво, 7(2), 340–362. https://doi.org/10.31866/2617-2674.7.2.2024.319019

Номер

Розділ

ФОТОМИСТЕЦТВО