Роль оператора у зйомці рекламних роликів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-2674.5.2.2022.269536

Ключові слова:

відеореклама, ролик, оператор, продакт-плейсмент, контент, імідж, бренд

Анотація

Мета дослідження – проаналізувати роль оператора у зйомці рекламних роликів; визначити поняття «відеореклама» та описати її основні специфічні методи розробки; визначити ефективність реклами за допомогою відеоряду і продемонструвати її специфічні прийоми. Методологія дослідження. У статті застосовано комплекс дослідницьких методів: узагальнення, компаративний аналіз медіатекстів, а також системний підхід, що виявився у комплексному аналізі джерел з теорії виробництва рекламних роликів та зіставлення їх з основними операторськими прийомами, що забезпечують ефективність та дієвість рекламного ролика. Наукова новизна статті полягає у спробі проаналізувати важливі для емоційного впливу на реципієнта прийоми оператора під час створення рекламного ролика. Здійснено аналіз основних переваг відеореклами. Зазначено основні способи, за допомогою яких маркетологи можуть створювати переконливі ролики, що викликають інтерес глядачів. Проаналізовано основні тенденції відеореклами, що є малодослідженим явищем українського кінознавства та медіапростору. Висновки. Досліджено особливості роботи оператора під час створення рекламних відеороликів. Розкрито роль тривалості реклами, визначення цільової аудиторії, мобільності, кіномистецтва, специфіки поширення реклами у соціальних мережах у створенні операторами ефективної відеореклами. Проаналізовано основні технічні можливості кадру. Виділено ключові об’єкти для застосування ефективної маркетингової стратегії завдяки відеороликам. З’ясовано, що відеореклама є ідеальним середовищем для експериментування, створення унікальних кадрів, втілення у життя найбільш нестандартних ідей.

Біографії авторів

Едуард Тімлін, Київський національний університет культури і мистецтв

Заслужений діяч мистецтв України, доцент

Марина Діденко, Київський університет культури

Кандидат психологічних наук, старший викладач

Владислав Савчин, Київський університет культури

Магістр аудіовізуального мистецтва та виробництва

Посилання

Honcharenko, M.M. and Priadko, O.M., 2021. Tekhnolohiia kino-videoreiestratsiinykh protsesiv [Technology of film and video recording processes]. Kyiv: Publishing Center of Kyiv National University of Culture and Arts.

Kushnir, R., 2015. Prodazhi z liuboviu, abo Yak zvabyty kliienta na tryvali vzaiemyny [Selling with love, or How to lure a client into a long-term relationship]. Drohobych: Kolo.

O'Guinn, T., Allen, C. and Semenik, R., 2008. Advertising and Integrated Brand Promotion. 5th ed. Ohion: South-Western College Pub.

Priadko, O.M., 2015. Spetsialni vydy ziomok [Special types of filming]. Kyiv: Osvita Ukrainy. Pt. 1.

Shevchuk, Yu.S., 2021. Reklama yak skladova chastyna kinotvoru [Advertising as an integral part of a film]. Kyiv: Publishing Center of Kyiv National University of Culture and Arts.

Sivulka, J., 1998. Soap, Sex, and Cigarettes: A Cultural History of American Advertising. Belmont: Wadsworth Publishing Company.

Wells, W., Burnett, J. and Moriarty, S., 2003. Advertising: Principles & Practice. 6th ed. United States: Prentice Hall.

Zarya, S., 2021. Mystetsko-vydovyshchna televiziina reklama v natsionalno-kulturnomu prostori Ukrainy pochatku XXІ stolittia [Artistic and spectacular television advertising in the national and cultural space of Ukraine at the beginning of the 21st century]. Kyiv: DKS tsentr.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-22

Як цитувати

Тімлін, Е., Діденко, М., & Савчин, В. (2022). Роль оператора у зйомці рекламних роликів. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво, 5(2), 216–223. https://doi.org/10.31866/2617-2674.5.2.2022.269536

Номер

Розділ

ОПЕРАТОРСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ КІНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ