Роль новітніх технологій у розвитку медіавиробництва
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.5.2.2022.269505Ключові слова:
аудіовізуальний продакшн, скрипт, рендер, сервер, дизайн, автоматизація, апаратні можливостіАнотація
Мета дослідження – визначити панівні сфери та технології у сучасному продакшні. Досягнення поставленої мети передбачає розв’язання таких завдань: проаналізувати складові сучасних способів вироблення контенту; показати важливість навчання новому та розуміння основних процесів роботи в індустрії, яка швидко розвивається; виділити та узагальнити основні вектори розвитку галузі медіавиробництва. Методологія дослідження полягає у застосуванні таких методів: теоретичного – для аналізу інформаційних джерел, узагальнення впливу новітніх способів виробництва на якість та швидкість вироблення контенту, визначення причин окреслених тенденцій; системно-аналітичного – для визначення панівних сфер у сучасному медіавиробництві та доцільності використання певних технологій у продакшні. Наукова новизна: вперше проаналізовано новітні технічні тенденції у виробленні контенту, проведено детальний аналіз впливу новітніх способів виробництва на якість та швидкість вироблення контенту, а також окреслено перспективи застосування розглянутих технологій. Висновки. У статті проаналізовано технології, які нині використовуються у медіавиробництві. За допомогою аналізу інформаційних джерел встановлено вплив нових підходів на якість та насамперед швидкість виготовлення контенту. Узагальнено чинники, які зумовлюють розвиток технологій та впливають на індустрію вироблення контенту. Виділено основні тенденції, що визначають напрям розвитку сфери медіавиробництва.
Посилання
Four digital trends reshaping the media industry, 2016. World Economic Forum. [online] Available at: <http://reports.weforum.org/digital-transformation/digital-trends-in-the-media-industry/> [Accessed 25 May 2022].
Kavis, M., 2014. Architecting the Cloud: Design Decisions for Cloud Computing Service Models. London: Wiley. https://doi.org/10.1002/9781118691779
Haines, E. and Hoffman, N., 2018. Real-Time Rendering, Fourth Edition. Boca-Raton: Taylor and Francis Group.
Shaw, O., 2015. Design for Motion: Fundamentals and Techniques of Motion Design. New York: Routledge. https://doi.org/10.4324/9781315749006
Livingstone, S., 2006. Handbook of New Media: Student Edition. London: SAGE Publications.
Understanding cloud rendering, 2017. Linkedin Learning. [online] Available at: <https://www.lynda.com/Revit-tutorials/Understanding-cloud-rendering/197595/382083-4.html> [Accessed 18 May 2022].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.