Актуальність дослідження розважальних шоу на телебаченні

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-2674.5.2.2022.269502

Ключові слова:

розважальні телешоу, телепрограми, телебачення, телевізійні передачі, шоу-бізнес, телеканал

Анотація

Мета дослідження – проаналізувати актуальність та доцільність вивчення розважальних шоу на українському телебаченні; дослідити попит на такий контент в українському контексті та визначити основні чинники, що впливають на ступінь його популярності; проаналізувати сучасні тенденції в розважальних телешоу. Методологія дослідження полягає у застосуванні таких методів: теоретичного – для аналізу наукових джерел інших дослідників; компаративного підходу до аналізу програм телеканалів та інформаційних джерел; узагальнення зібраної інформації, рис телепрограм та тенденцій; структурного – для визначення взаємозалежності структурних компонентів, які впливають на формування контенту телепрограм; конкретно-соціологічного – взято до уваги вподобання українського глядача та чому ті чи інші чинники впливають на нього. Наукова новизна. Вперше систематизовано тенденції телешоу та проведено комплексний аналіз їх розвитку. Взято до уваги не лише український контекст, а й проведено причинно-наслідковий зв'язок між станом українського телебачення та світовими тенденціями у розважальних передачах. Висновки. Проаналізовано актуальність вивчення зазначеної теми та окреслено перспективи подальших досліджень. Визначено сучасний стан розважальних телешоу на українському телебаченні, ступінь їх популярності та основні чинники, що на них впливають. Досліджено, яким чином світовий контекст впливає на сучасні тенденції українських розважальних шоу, їх кореляцію зі смаками українського глядача та наслідки такого впливу на сучасний стан телешоу.

Біографії авторів

Алла Медведєва, Київський університет культури

Кандидат мистецтвознавства, доцент

Альона Новак, Київський університет культури

Магістр аудіовізуального мистецтва та виробництва

Посилання

Cheremnykh, I., 2006. Reitynhovi metodyky marketynhovykh doslidzhen televiziinoi audytorii Ukrainy [Rating methods of marketing research of the television audience of Ukraine]. Scientific notes of the institute of journalism, 23, pp.173-179.

Kotliar, S. and Harkusha, N., 2019. Tendentsii ta pryntsypy vplyvu rozvazhalnoho kontentu na ukrainskoho hliadacha [Trends and principles of the influence of entertainment content on the Ukrainian viewer]. Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Audiovisual Art and Production, 2 (1), pp.84-91. https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.1.2019.170876

Mulenko, Yu.V., 2015. Rozvazhalni prohramy na ukrainskomu telebachenni [Entertainment programs on Ukrainian television]. Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences, 3 (11/67), pp.68-71.

Nedo, A.O., 2016. Rozvazhalnyi kharakter suchasnoho telebachennia: perspektyvy ta tendentsii [The entertainment nature of modern television: perspectives and trends]. ScienceRise, 4/1 (21), pp.39-43. https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.66277

Putsiata, I., 2018. Estetyka slova i zobrazhennia u sotsialnykh tok-shou: ukrainskyi dosvid [Aesthetics of words and images in social talk shows: Ukrainian experience]. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Seriia: Zhurnalistski nauky, 896, pp.127-131.

Shcherbyna, Yu., 2015. Zhanrovi osoblyvosti rozvazhalnykh prohram ukrainskoho telebachennia [Genre features of entertainment programs on Ukrainian television]. TV and radio journalism, 14, pp.253-259.

Tsymbalenko, Ye.S., 2013. Tabloidyzatsiia mediakomunikatsii [Tabloidization of media communications]. Scientific notes of the institute of journalism, 50, pp.206-211.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-22

Як цитувати

Медведєва, А., & Новак, А. (2022). Актуальність дослідження розважальних шоу на телебаченні. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво, 5(2), 149–157. https://doi.org/10.31866/2617-2674.5.2.2022.269502

Номер

Розділ

ТЕЛЕЖУРНАЛІСТИКА ТА МАЙСТЕРНІСТЬ АКТОРА