Кінотелеоператорство та сучасні медіа

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-2674.5.1.2022.257181

Ключові слова:

медіа, традиційні медіа, сучасні медіа, інформація, аудіовізуальне мистецтво

Анотація

Мета дослідження – проаналізувати, порівняти, визначити проблеми й перспективи сучасних та традиційних медіа; схарактеризувати роль основних професій, які пов’язані з кіно та телебаченням, зокрема кінотелеоператорства. Методологія дослідження полягає у застосуванні теоретичного аналізу телевізійних програм, кінострічок, інформаційних джерел; узагальненні впливу медіа на світові перетворення; визначенні взаємозалежності структурних компонентів, які формують телевізійний простір. Наукова новизна: уперше проаналізовано складники сучасних медіа, проведено детальний аналіз взаємозалежності структурних компонентів, які формують телевізійний простір. За допомогою теоретичного аналізу телевізійних програм визначено чинники, які впливають на якість телевізійного продукту. Висновки. У статті проаналізовано сучасні та традиційні медіа. За допомогою аналізу встановлено відмінності сучасних медіа від традиційних, виявлено проблеми та проаналізовано можливі шляхи їх розв’язання. Детально опрацьовано компоненти, які формують сучасні медіа, визначено роль основних кіно-, телевізійних професій, зокрема кінотелеоператорства. Узагальнено чинники, які впливають на якість телевізійного контенту.

Біографії авторів

Світлана Котляр, Київський національний університет культури і мистецтв

Заслужений діяч мистецтв України, професор кафедри тележурналістики та майстерності актора

Володимир Михальов, Київський національний університет культури і мистецтв

Кандидат педагогічних наук, доцент

Дмитро Переяславець, Київський університет культури

Магістрант кафедри кіно-, телемистецтва

Посилання

Golovnya, A., 1965. Masterstvo kinooperatora [The skill of a cameraman]. Moscow: Iskusstvo.

Kopylov, R., 2018. Netflix pozvolit zriteliam vybirat razvitie siuzheta v "Chernom zerkale". Sei- Khai. [online] Available at: <https://say-hi.me/24-kadra/netflix-pozvolit-zritelyam-vybirat-razvitie-syuzheta-v-chyornom-zerkale.html> [Accessed 12 January 2022].

Naumova, M., 2011. Novi media ta tradytsiini ZMI: modeli spivisnuvannia [New media and traditional media: models of coexistence]. Aktualni problemy sotsiolohii, psykholohii, pedahohiky, 13, pp.86-92.

Pudovkin, V., 1926. Kinorezhisser i kinomaterial [Film director and film material]. Moscow: Kinopechat.

Romanenko, Yu., 2018. Osnovni etapy kinovyrobnytstva [The main stages of film production]. [online] Available at: <https://studway.com.ua/znyati-kino/> [Accessed 11 January 2022].

Shevchenko, V.E. ed., 2012. Novitni media ta komunikatsiini tekhnolohii: kompleks navchalnykh prohram dlia spetsialnostei "Zhurnalistyka", "Vydavnycha sprava ta redahuvannia", "Reklama ta zviazky z hromadskistiu" [The latest media and communication technologies: a set of training programs for the specialties "Journalism", "Publishing and Editing", "Advertising and Public Relations"]. Kyiv: Palyvoda A.V.

Verutska, I., 2015. Rozvazhalna teleprohrama: poniattia ta klasyfikatsiia [Entertainment TV program: concept and classification]. Naukovyi bloh. Natsionalnyi universytet "Ostrozka akademiia". [online] Available at: <https://naub.oa.edu.ua/2015/rozvazhalna-teleprohrama-poniattia-ta/> [Accessed 12 January 2022].

Volynets, M., 2007. Professiia: operator [Profession: operator]. Moscow: Aspekt Press.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-01

Як цитувати

Котляр, С., Михальов, В., & Переяславець, Д. (2022). Кінотелеоператорство та сучасні медіа. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво, 5(1), 70–76. https://doi.org/10.31866/2617-2674.5.1.2022.257181

Номер

Розділ

ОПЕРАТОРСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ КІНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ