Специфіка роботи тележурналіста на світових кіноподіях

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-2674.5.1.2022.256947

Ключові слова:

кінофестиваль, тележурналіст, інтерв’ю, медіа, червона доріжка, Каннський кінофестиваль, знаменитості

Анотація

Мета дослідження – проаналізувати сучасні відносини медіа та кінофестивалів класу «А»; визначити специфіку роботи тележурналіста на подібних подіях; встановити важливі етапи підготовки до інтерв’ю зі знаменитостями, які відвідують ці заходи; довести важливість уміння працювати сучасному представнику медіа на кінофестивалях класу «А». Методологія дослідження полягає у застосуванні теоретичного та емпіричного методів (для аналізу досліджень закордонних авторів та наявних інформаційних джерел, систематизації власного досвіду, визначення відносин кінофестивалів та медіа). Наукова новизна: уперше український тележурналіст, який працював на більшості світових кіноподій, береться узагальнити отриманий досвід, проаналізувати закордонні джерела та систематизувати все це у вітчизняній науковій роботі, поєднавши теоретичний та практичний підхід. Висновки. У статті проаналізовано специфіку роботи тележурналіста на кінофестивалях класу «А». За допомогою аналізу іноземних джерел, напрацювань інших дослідників та власного досвіду роботи автора на вищезгаданих подіях, детально висвітлені відносини медіа та кінофестивалів, а також визначені основні етапи підготовки до інтерв’ю під час роботи на кінофестивалях.

Біографії авторів

Ірина Гавран, Київський національний університет культури і мистецтв

Кандидат педагогічних наук, доцент

Росіна Гуцал, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

Кандидат мистецтвознавства, доцент

Денис Кушнарьов, Київський університет культури

Магістрант кафедри кіно-, телемистецтва

Посилання

Brinkmann, S. and Kvale, S., 2014. InterViews: Learning the Craft of Qualitative Research Interviewing. Los Angeles: Sage Publications.

De Valck, M., Kredell, B. and Loist, S., 2016. Film Festivals: History, Theory, Method, Practice. London: Routledge. DOI: https://doi.org/10.4324/9781315637167

Hing-Yuk Wong, C., 2011. Film Festivals: Culture, People, and Power on the Global Screen. New Brunswick: Rutgers University Press.

Jungen, C., 2005. Der Journalist, ein Geschäftspartner der Studios: Starinterviews als Mittel der Filmpromotion. Marburg: Schüren.

Nelson, D., 2019. Talk to Me: How to Ask Better Questions, Get Better Answers, and Interview Anyone Like a Pro. New York: Harper Perennial.

Rhodes, K., 2017. Good Question!: The Professionals Guide to Celebrity Interviews. Los Angeles: Good Question!

Turan, K., 2002. Sundance to Sarajevo: Film Festivals and the World They Made. Los Angeles: University of California Press. DOI: https://doi.org/10.1525/9780520930827

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-01

Як цитувати

Гавран, І., Гуцал, Р., & Кушнарьов, Д. (2022). Специфіка роботи тележурналіста на світових кіноподіях. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво, 5(1), 16–22. https://doi.org/10.31866/2617-2674.5.1.2022.256947

Номер

Розділ

ТЕЛЕЖУРНАЛІСТИКА ТА МАЙСТЕРНІСТЬ АКТОРА