Особливості роботи телеоператорів на кінофестивалях класу «А»
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.5.1.2022.256946Ключові слова:
кінофестиваль, телеоператор, телебачення, медіа, телевиробництво, Каннський кінофестиваль, акредитаціяАнотація
Мета дослідження – проаналізувати особливості акредитації представників медіа на одному з кінофестивалів класу «А»; визначити специфіку роботи телеоператора на подібних культурних заходах; висвітлити процес підготовки аудіовізуального матеріалу з кінофестивалів класу «А» до ефіру на телеканалах України. Методологія дослідження полягає у використанні загальнонаукових і спеціальних методів, зокрема узагальнення (пошук і встановлення схожих ознак функціонування великих кінофестивалів), теоретичного (аналіз доступних наукових напрацювань закордонних колег на цю тему), емпіричного (опис та систематизація здобутого власного досвіду під час роботи на відповідних кінофестивалях). Наукова новизна: вперше досліджено роботу найвизначніших світових кінофестивалів, узагальнено та систематизовано досвід, додано відповідну інформацію із закордонних джерел та викладено сукупні напрацювання. Висновки. В процесі роботи над заданою тематикою вдалося дослідити та проаналізувати специфіку функціонування як самих кінофестивалів класу «А», так і нюанси роботи телеоператора на них. Сукупний аналіз власного досвіду та маловивчених робіт закордонних дослідників дозволив структурувати корисну інформацію, створивши фундамент для досліджень як для початківців, так і для досвідчених фахівців цього напряму.
Посилання
Brook, T., 2014. Is the Cannes Film Festival still number one? BBC, [online] 21 October. Available at: <https://www.bbc.com/culture/article/20130515-is-cannes-still-number-one> [Accessed 11 January 2022].
Eliseeva, E.A. comp., 2011. Khudozhnik i kinoobraz. Iz opyta raboty khudozhnika kino [Artist and film image. From the experience of a film artist]. Proceedings of the international scientific-practical conference. Moscow, Russia, 24 February 2010. Moscow: VGIK.
Festival de Cannes. Practical Guide. [online] Available at: <https://www.festival-cannes.com/en/press/guide> [Accessed 11 January 2022].
Goldovska, M.E., 1986. Tvorchestvo i tekhnika. (Opyt ekrannoi publitcistiki) [Creativity and technology. (Experience of screen journalism)]. Moscow: Iskusstvo.
Kachkaeva, A.G. ed., 2010. Zhurnalistika i konvergentciia: pochemu i kak traditcionnye SMI prevrashchaiutsia v multimediinye [Journalism and Convergence: Why and How Traditional Media is Turning into]. Moscow: Aspekt Press.
Kirillova, N.B., 2020. Paradoksy mediinoi tcivilizatcii: izbrannye stati [Paradoxes of Media Civilization: Selected Articles]. Moscow; Berlin: Direkt-Media.
Leonardo da Vinchi, 2008. Skazki, legendy, pritchi [Tales, legends, parables]. Translation: A. Makhov. Moscow: Penates-Penaty.
Lisnevska, A. and Kozhenovska, T., 2013. Mystetstvo televiziinoho reportazhu [The art of television reporting]. Luhansk.
Lukina, M.M. ed., 2010. Internet-SMI: teoriia i praktika [Internet media: theory and practice]. Moscow: Aspekt Press.
Turan, K., 2002. Sundance to Sarajevo: Film Festivals and the World They Made. Los Angeles: University of California Press. DOI: https://doi.org/10.1525/9780520930827
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.