Рецензія на монографію Ю. С. Шевчук «Реклама як складова частина кінотвору»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.2.2021.248781

Анотація

Тема монографії Ю. С. Шевчук «Реклама як складова частина кінотвору» передбачає міждисциплінарний характер дослідження. Її розкриття потребувало від науковиці ґрунтовного знання кінознавчого матеріалу, вміння аналізувати візуальний та аудіовізуальний ряд кіно у поєднанні з використанням категоріального апарату і методології соціально-комунікаційного дослідження.

Біографія автора

Олександр Безручко, Київський національний університет культури і мистецтв

Доктор мистецтвознавства, професор

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-24

Як цитувати

Безручко, О. (2021). Рецензія на монографію Ю. С. Шевчук «Реклама як складова частина кінотвору». Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво, 4(2), 305–307. https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.2.2021.248781

Номер

Розділ

РЕЦЕНЗІЇ. ВІДГУКИ. ОГЛЯДИ