Еротика у фотомистецтві крізь століття

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.2.2021.248769

Ключові слова:

фотомистецтво, фотографія, ню, еротика, світогляд, самовираження, мистецтво, культура

Анотація

Мета дослідження – проаналізувати складові частини еротичної фотографії; встановити роль фотографії у визначенні світогляду людини; довести важливість еротичної фотографії у самовираженні нових поколінь фотомитців. Методологія дослідження ґрунтується комплексному науковому підході та теоретичному аналізі робіт майстрів еротичного жанру, інформаційних джерел; узагальненні впливу еротичної фотографії на світогляд у фотомистецтві; визначенні історичних аспектів, які формують ставлення до еротики в культурі. Наукова новизна полягає в тому, що вперше проаналізовано складові частини еротичної фотографії, проведено детальний аналіз історичних аспектів у формуванні поглядів на еротичне мистецтво, за допомогою теоретичного аналізу робіт майстрів еротичної фотографії визначено роль фотографії у самовираженні нових поколінь. Висновки. У статті проаналізовано складові частини еротичної фотографії. За допомогою детального аналізу еротичних фоторобіт встановлено роль фотографії у визначенні світогляду людини. Узагальнено чинники, які впливають на самовираження нових поколінь. Визначено, що еротична фотографія як окремий жанр у фотомистецтві продовжує існувати та активно залучає фотомитців працювати саме у цьому напрямі. У сучасному мистецтві тіло позбавляється певних меж, стає віртуальним значенням тих чи інших задумів, не має предметності, а відверта фотографія демонструє суспільні настрої, транслює роль людини у культурній самоідентифікації.

Біографії авторів

Володимир Кукоренчук, Київський національний університет культури і мистецтв

Заслужений дiяч мистецтв України, професор кафедри кіно-, телемистецтва

Валерія Бондар, Київський національний університет культури і мистецтв

Магістрант кафедри кіно-, телемистецтва

Посилання

Ellen Rogers Analog World, 2021. Anatomy Films. [online] Available at: <https://www.anatomyfilms.com/ellen-rogers-analog-world/> [Accessed 13 November 2020].

Mezhericher, L., 1929. O "pravykh" vliianiiakh v fotografii [On the "right" influences in photography]. Sovetskii fotograficheskii almanakh, 2, pp.219-243.

Pultz, J., 1995. The body and the lens: photography 1839 to the present. New York: Harry N. Abrams, Inc., Publishers.

Pylypiuk, V.V., 2014. Khudozhnia fotohrafiia u systemi zasobiv masovoi komunikatsii [Art photography in the system of mass media]. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia Zhurnalistyka, 39, pp.164-172.

Rogers, E., 2011 Aberrant Necropolis. London: Prizme.

Rosenblum, N., 1997. World History of photography. New York: Abbeville press.

Skoryk, I.H., 2020. Suchasne spryiniattia fotozobrazhen niu pid vplyvom sotsialnykh merezh [Modern perception of nude photos under the influence of social networks]. In: Effective public and municipal administration: theory, methodology, practice. EU experience. International scientific and practical conference. Venice, Italy, 27-28 November, 2020. Venice, pp.238-242.

Zhukova, S.A. and Shkandrii, N.Ia., 2020. Fotografiia v stile «niu» na primere tvorchestva Roberta Meppltorpa [Photography in the style of "nude" on the example of the work of Robert Mepplethorpe]. Vesnik molodykh uchenykh Sankt-Peterburgskogo gosudarstvennogo universiteta promyshlennykh tekhnologii i dizaina, 3, pp.115-118.

Zyrianova, E., 2010. Niu v SSSR i seksualnaia revoliutciia [Nude in the USSR and the sexual revolution]. Prophotos, [online] 15 February 2010. Available at: <https://prophotos.ru/lessons/5459-seksualnaya-revolyutsiya-nyu-v-sssr> [Accessed 12 November 2020].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-24

Як цитувати

Кукоренчук, В., & Бондар, В. (2021). Еротика у фотомистецтві крізь століття. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво, 4(2), 270–277. https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.2.2021.248769

Номер

Розділ

ФОТОМИСТЕЦТВО