Еротика у фотомистецтві крізь століття
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.2.2021.248769Ключові слова:
фотомистецтво, фотографія, ню, еротика, світогляд, самовираження, мистецтво, культураАнотація
Мета дослідження – проаналізувати складові частини еротичної фотографії; встановити роль фотографії у визначенні світогляду людини; довести важливість еротичної фотографії у самовираженні нових поколінь фотомитців. Методологія дослідження ґрунтується комплексному науковому підході та теоретичному аналізі робіт майстрів еротичного жанру, інформаційних джерел; узагальненні впливу еротичної фотографії на світогляд у фотомистецтві; визначенні історичних аспектів, які формують ставлення до еротики в культурі. Наукова новизна полягає в тому, що вперше проаналізовано складові частини еротичної фотографії, проведено детальний аналіз історичних аспектів у формуванні поглядів на еротичне мистецтво, за допомогою теоретичного аналізу робіт майстрів еротичної фотографії визначено роль фотографії у самовираженні нових поколінь. Висновки. У статті проаналізовано складові частини еротичної фотографії. За допомогою детального аналізу еротичних фоторобіт встановлено роль фотографії у визначенні світогляду людини. Узагальнено чинники, які впливають на самовираження нових поколінь. Визначено, що еротична фотографія як окремий жанр у фотомистецтві продовжує існувати та активно залучає фотомитців працювати саме у цьому напрямі. У сучасному мистецтві тіло позбавляється певних меж, стає віртуальним значенням тих чи інших задумів, не має предметності, а відверта фотографія демонструє суспільні настрої, транслює роль людини у культурній самоідентифікації.
Посилання
Ellen Rogers Analog World, 2021. Anatomy Films. [online] Available at: <https://www.anatomyfilms.com/ellen-rogers-analog-world/> [Accessed 13 November 2020].
Mezhericher, L., 1929. O "pravykh" vliianiiakh v fotografii [On the "right" influences in photography]. Sovetskii fotograficheskii almanakh, 2, pp.219-243.
Pultz, J., 1995. The body and the lens: photography 1839 to the present. New York: Harry N. Abrams, Inc., Publishers.
Pylypiuk, V.V., 2014. Khudozhnia fotohrafiia u systemi zasobiv masovoi komunikatsii [Art photography in the system of mass media]. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia Zhurnalistyka, 39, pp.164-172.
Rogers, E., 2011 Aberrant Necropolis. London: Prizme.
Rosenblum, N., 1997. World History of photography. New York: Abbeville press.
Skoryk, I.H., 2020. Suchasne spryiniattia fotozobrazhen niu pid vplyvom sotsialnykh merezh [Modern perception of nude photos under the influence of social networks]. In: Effective public and municipal administration: theory, methodology, practice. EU experience. International scientific and practical conference. Venice, Italy, 27-28 November, 2020. Venice, pp.238-242.
Zhukova, S.A. and Shkandrii, N.Ia., 2020. Fotografiia v stile «niu» na primere tvorchestva Roberta Meppltorpa [Photography in the style of "nude" on the example of the work of Robert Mepplethorpe]. Vesnik molodykh uchenykh Sankt-Peterburgskogo gosudarstvennogo universiteta promyshlennykh tekhnologii i dizaina, 3, pp.115-118.
Zyrianova, E., 2010. Niu v SSSR i seksualnaia revoliutciia [Nude in the USSR and the sexual revolution]. Prophotos, [online] 15 February 2010. Available at: <https://prophotos.ru/lessons/5459-seksualnaya-revolyutsiya-nyu-v-sssr> [Accessed 12 November 2020].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.