Менеджемент етапів виробництва звуку в кіно

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.2.2021.248702

Ключові слова:

звук, звукорежисер, кіно, препродакшн, продакшн, постпродакшн, саунд-дизайн, саундтрек, виробництво, драматургія

Анотація

Мета дослідження – проаналізувати основні етапи виробництва звуку в кіно; встановити основні принципи формування звукового оформлення фільму; довести важливість раціонального підходу до кожного етапу в контексті їх впливу на кінцевий результат роботи; дослідити роль звуку в драматургії фільму. Методологія дослідження заснована на теоретичному аналізі інформаційних джерел; порівнянні вітчизняних та закордонних підходів до створення фільмів; узагальненні та систематизації практичних знань і досвіду виробництва звуку в кіно від першого звукового фільму до сьогодення. Наукова новизна. Вперше детально проаналізовано структуру менеджменту сучасних етапів виробництва звуку та їх вплив на творчу й технічну складові формування звукового супроводу фільму. Висновки. У статті проаналізовано основні етапи виробництва звуку в кіно. За допомогою аналізу вітчизняних та закордонних підходів до створення звуку в кіно встановлено основні принципи формування звукового оформлення фільму. Узагальнено способи раціонального підходу до кожного етапу в контексті їх впливу на кінцевий результат роботи. Досліджено роль звуку в драматургії фільму.

Біографії авторів

Лев Рязанцев, Київський національний університет культури і мистецтв

Заслужений працівник культури України, доцент кафедри кіно-, телемистецтва

Євгенія Євдокименко, Київський національний університет культури і мистецтв

Магістрант кафедри кіно-, телемистецтва

Посилання

Barba, I.D., 2016. Neskolko slov o zvukorezhissure [A few words about sound engineering]. In: A.B. Ananev, ed. Zapis zvuka na semochnoi ploshchadke [Sound recording on the seedbed]. Kyiv: Kyiv National University of Culture and Arts. Ch. 7.

Datsiuk, A., 2020. Znaiomtes: tse Serhii Stepanskyi, i vin stvoriuie zvuk dlia holovnykh ukrainskykh filmiv [Meet: this is Serhiy Stepansky, and he creates sound for the main Ukrainian films]. DTF Magazine, [online] 18 November 2020. Available at: <https://donttakefake.com/serhiy-stepanskyi-interview/> [Accessed 20 November 2020].

Nisbett, A., 1979. Zvukovaia studiia. Tekhnika i metody ispolzovaniia [Sound Studio. Technique and methods of use]. Translated from English by B.G. Collender. Moscow: Sviaz.

Riazantsev, L.V., 2015. Syntez zvuku i zobrazhennia ta funktsii movy u filmi [Synthesis of sound and image and language functions in film]. Kultura i mystetstvo u suchasnomu sviti, 16, pp.177-184.

Riazantsev, L.V., 2017. Metodolohiia zvukorezhysury dubliazhu ta zakadrovoho ozvuchennia filmiv. In: Kulturne mystetske seredovyshche: tvorchist ta tekhnolohii [Cultural and artistic environment: creativity and technology]. Proceedings of the international scientific and creative conference. Kyiv, Ukraine, 20 April 2017. Kyiv, pp.130-134.

Viers, R., 2012. The Location Sound Bible: How to Record Professional Dialog for Film and TV. Los Angeles: Michael Wiese Productions.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-24

Як цитувати

Рязанцев, Л., & Євдокименко, Є. (2021). Менеджемент етапів виробництва звуку в кіно. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво, 4(2), 244–251. https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.2.2021.248702

Номер

Розділ

РЕЖИСУРА ТА ЗВУКОРЕЖИСУРА КІНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ