Менеджемент етапів виробництва звуку в кіно
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.2.2021.248702Ключові слова:
звук, звукорежисер, кіно, препродакшн, продакшн, постпродакшн, саунд-дизайн, саундтрек, виробництво, драматургіяАнотація
Мета дослідження – проаналізувати основні етапи виробництва звуку в кіно; встановити основні принципи формування звукового оформлення фільму; довести важливість раціонального підходу до кожного етапу в контексті їх впливу на кінцевий результат роботи; дослідити роль звуку в драматургії фільму. Методологія дослідження заснована на теоретичному аналізі інформаційних джерел; порівнянні вітчизняних та закордонних підходів до створення фільмів; узагальненні та систематизації практичних знань і досвіду виробництва звуку в кіно від першого звукового фільму до сьогодення. Наукова новизна. Вперше детально проаналізовано структуру менеджменту сучасних етапів виробництва звуку та їх вплив на творчу й технічну складові формування звукового супроводу фільму. Висновки. У статті проаналізовано основні етапи виробництва звуку в кіно. За допомогою аналізу вітчизняних та закордонних підходів до створення звуку в кіно встановлено основні принципи формування звукового оформлення фільму. Узагальнено способи раціонального підходу до кожного етапу в контексті їх впливу на кінцевий результат роботи. Досліджено роль звуку в драматургії фільму.
Посилання
Barba, I.D., 2016. Neskolko slov o zvukorezhissure [A few words about sound engineering]. In: A.B. Ananev, ed. Zapis zvuka na semochnoi ploshchadke [Sound recording on the seedbed]. Kyiv: Kyiv National University of Culture and Arts. Ch. 7.
Datsiuk, A., 2020. Znaiomtes: tse Serhii Stepanskyi, i vin stvoriuie zvuk dlia holovnykh ukrainskykh filmiv [Meet: this is Serhiy Stepansky, and he creates sound for the main Ukrainian films]. DTF Magazine, [online] 18 November 2020. Available at: <https://donttakefake.com/serhiy-stepanskyi-interview/> [Accessed 20 November 2020].
Nisbett, A., 1979. Zvukovaia studiia. Tekhnika i metody ispolzovaniia [Sound Studio. Technique and methods of use]. Translated from English by B.G. Collender. Moscow: Sviaz.
Riazantsev, L.V., 2015. Syntez zvuku i zobrazhennia ta funktsii movy u filmi [Synthesis of sound and image and language functions in film]. Kultura i mystetstvo u suchasnomu sviti, 16, pp.177-184.
Riazantsev, L.V., 2017. Metodolohiia zvukorezhysury dubliazhu ta zakadrovoho ozvuchennia filmiv. In: Kulturne mystetske seredovyshche: tvorchist ta tekhnolohii [Cultural and artistic environment: creativity and technology]. Proceedings of the international scientific and creative conference. Kyiv, Ukraine, 20 April 2017. Kyiv, pp.130-134.
Viers, R., 2012. The Location Sound Bible: How to Record Professional Dialog for Film and TV. Los Angeles: Michael Wiese Productions.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.