Інноваційний шлях розвитку кіномистецтва
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.2.2021.248696Ключові слова:
технології, сучасність, кіномова, відображення реальності, екранні мистецтва, інновації, розвитокАнотація
Мета дослідження – виявити особливості сучасного кінематографа, проаналізувати чинники формування кіномови та розкрити нові можливості відображення реальності в екранному мистецтві. Методологія дослідження полягає у застосуванні таких методів: теоретичного – для огляду історії розвитку екранних мистецтв, аналізу праць мистецького напряму та творів сучасного екранного мистецтва (фільмів, серіалів, вебсеріалів); узагальнення впливу сучасних технологій на світосприйняття і соціалізацію людини. Наукова новизна: вперше проаналізовано нові можливості відображення реальності на екрані, які змінюють художній розвиток культури; здійснено новий підхід до сприйняття сучасних технологій, визначено їх вплив на свідомість та тенденції розвитку в екранному мистецтві. Висновки. Проаналізовано розвиток екранних мистецтв та чинників формування кіномови. За допомогою аналізу праць мистецького напряму і творів екранного мистецтва виявлено особливості сучасного кінематографа і розкрито нові можливості. Узагальнено вплив сучасних технологій на світосприйняття і соціалізацію людини.
Посилання
Bobkova, K. and Plotnikova, S., 2013. Sovremennye kompiuternye tekhnologii kino i televideniia [Modern computer technologies for film and television]. Sovremennye naukoemkie tekhnologii, 8, pp.180-181.
Iakimycheva, L., 2020. Skrinlaif: vynuzhdennaia mera ili novaia realnost? [Screenlife: a forced measure or a new reality?]. BFM.ru, [online] 7 April 2020. Available at: <https://www.bfm.ru/news/440753> [Accessed 16 December 2020].
Karpiuk, D., 2018. Retcenziia: "Ne v sebe" Stivena Soderberga" [Review: "Not in myself" by Steven Soderbergh"]. The Hollywood reporter, [online] 29 March 2018. Available at: <http://thr.ru/cinema/recenzia-ne-v-sebe-stivena-soderberga> [Accessed 10 December 2020].
Khachatrian, K., 2020. Tekhnologii tcifrovogo omolozheniia v kino [Technologies of digital rejuvenation in cinema]. Euronews, [online] 16 January 2020. Available at: <https://ru.euronews.com/2020/01/16/de-aging-fx-technology> [Accessed 15 December 2020].
Kirillova, N.B., 2013. Audiovizualnye iskusstva i ekrannye formy tvorchestva [Audiovisual arts and screen forms of creativity]. Ekaterinburg: Izdatelstvo Uralskogo universiteta.
Kushnaryova, I., 2013. Kak nas priuchili k serialam [How we were accustomed to serials]. Zhurnalnyi klub Intelros, 3, pp.9-20.
Lavretckii, N., 2018. Istoriia desktop-khorrora: 12 filmov i odin veb-serial [The history of desktop horror: 12 films and one web series]. Russorosso, [online] 26 November 2018. Available at: <https://russorosso.ru/features/lists/desktop-horror-history> [Accessed 10 December 2020].
Makliuen, M., 2003. Ponimanie media: Vneshnie rasshireniia cheloveka [Understanding Media: External Human Extensions]. Moscow: Kuchkovo Pole.
Poznin, V.F., 2009. Vyrazitelnye sredstva ekrannykh iskusstv: esteticheskii i tekhnologicheskii aspekty [Expressive means of screen arts: aesthetic and technological aspects]. PhD Dissertation. Saint-Petersburg University of the Humanities and Social Sciences.
Sakulin, S.V., 2018. "Upravlenie massovym soznaniem". Uzhe na ekranakh vyshikh televizorov ["Mass Consciousness Management". Already on the screens of your TVs]. Russkaia politologiia, 4, pp.72-80.
Sedykh, O.M. and Khamenkov, M.A., 2016. Organoproektciia: russkii kontekst [Organ projection: Russian context]. Filosofiia nauki i tekhniki, 1, pp.132-151.
Silver, C., 2021. How Netflix is changing the TV industry. Investopedia, [online] 28 September 2021. Available at: <https://www.investopedia.com/articles/investing/060815/how-netflix-changing-tv-industry.asp> [Accessed 20 December 2021].
Skrinkasting [Screencasting]. Ukrainian Wikipedia. [online] Available at: <https://uk.wikipedia.org/wiki/Skrinkasting> [Accessed 21 December 2021]
Tugushi, S.A., 2016. Inoskazanie v khudozhestvennoi strukture avtorskogo filma [Allegory in the artistic structure of the author's film]. PhD Dissertation. Vserossiiskii gosudarstvennyi institut kinematografii imeni S.A. Gerasimova.
Vorozheikin, Ye.P., 2018. Vizualni stratehii suchasnoi ekrannoi kultury: filosofsko-antropolohichnyi aspekt [Visual strategies of modern screen culture: philosophical and anthropological aspect]. PhD Dissertation. National Pedagogical Dragomanov University.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.