Новинний контент: від події до глядача

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.2.2021.248684

Ключові слова:

інформація, новина, журналіст, подія, достовірність, оперативність

Анотація

Мета дослідження – проаналізувати процес створення новинного контенту від події до телеекранів. Методологія дослідження базується на комплексному теоретичному аналізі та описово- аналітичному підході, що поєднують в собі методи спостереження, зіставлення та узагальнення. Застосовано метод верифікації інформації та теоретичного аналізу телевізійних сюжетів, наукових видань, а також визначення ролі кожного працівника каналу, який забезпечує вихід інформації в ефір. Наукова новизна полягає у детальному аналізі новинного контенту на телебаченні, визначенні аспектів взаємозалежності оперативної подачі новинної інформації та її достовірності при виході в ефір. Висновки. Тенденції динамічного розвитку телебачення призвели до значних трансформаційних процесів та використання новітніх технологій впливу на аудиторію в новинному контенті. Під час дослідження проаналізовано роботу з інформацією на різних рівнях, детально опрацьовано кожний етап верифікації новин, узагальнено новинні чинники, звернено увагу на важливість балансу думок, незаангажованості та об’єктивності, а також творчого підходу до написання новинних сюжетів.

Біографії авторів

Наталія Цімох, Київський національний університет культури і мистецтв

Заслужений працівник культури України, кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри тележурналістики та майстерності актора

Богдана Яким, Київський національний університет культури і мистецтв

Магістрант кафедри тележурналістики та майстерності актора

Посилання

Valter fon La Rosh, 2005. Vstup do praktychnoi zhurnalistyky [Introduction to practical journalism]. Kyiv: Akademiia Ukrainskoi Presy.

Holub, O.P., 2016. Mediakompas: putivnyk profesiinoho zhurnalista [Media Compass: Guide of a professional journalist]. Kyiv: Sofiia-A.

Zdoroveha, V.I., 1975. Vstup do zhurnalistyky [Introduction to journalism]. Lviv: Vyshcha shkola.

Moi, D. and Ordolff, M., 2019. Televiziina zhurnalistyka: praktychna zhurnalistyka [Television journalism: practical journalism]. Translation from German V. Klimchenko. Kyiv: Akademiia ukrainskoi presy, Tsentr vilnoi presy. Ch. 6.

Plokhie novosti rasprostraniaiutsia v dva raza bystree [Bad news spread twice as fast], 2005. Regnum. [online] Available at: <https://regnum.ru/news/550843.html> [Accessed 6 April 2021].

Global Charter of Ethics for Journalists, 2019. International Federation of Journalists. [online] Available at: <https://www.ifj.org/who/rules-and-policy/global-charter-of-ethics-for-journalists.html> [Accessed 8 April 2021].

Miller, G., 1955. The Magical Number Seven, Plus or Minus Two Some Limits on Our Capacity for Processing Information. Psychological Review, 101 (2), pp.343-352. https://doi.org/10.1037/0033-295X.101.2.343

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-24

Як цитувати

Цімох, Н., & Яким, Б. (2021). Новинний контент: від події до глядача. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво, 4(2), 217–224. https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.2.2021.248684

Номер

Розділ

ТЕЛЕЖУРНАЛІСТИКА ТА МАЙСТЕРНІСТЬ АКТОРА