Новинний контент: від події до глядача
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.2.2021.248684Ключові слова:
інформація, новина, журналіст, подія, достовірність, оперативністьАнотація
Мета дослідження – проаналізувати процес створення новинного контенту від події до телеекранів. Методологія дослідження базується на комплексному теоретичному аналізі та описово- аналітичному підході, що поєднують в собі методи спостереження, зіставлення та узагальнення. Застосовано метод верифікації інформації та теоретичного аналізу телевізійних сюжетів, наукових видань, а також визначення ролі кожного працівника каналу, який забезпечує вихід інформації в ефір. Наукова новизна полягає у детальному аналізі новинного контенту на телебаченні, визначенні аспектів взаємозалежності оперативної подачі новинної інформації та її достовірності при виході в ефір. Висновки. Тенденції динамічного розвитку телебачення призвели до значних трансформаційних процесів та використання новітніх технологій впливу на аудиторію в новинному контенті. Під час дослідження проаналізовано роботу з інформацією на різних рівнях, детально опрацьовано кожний етап верифікації новин, узагальнено новинні чинники, звернено увагу на важливість балансу думок, незаангажованості та об’єктивності, а також творчого підходу до написання новинних сюжетів.
Посилання
Valter fon La Rosh, 2005. Vstup do praktychnoi zhurnalistyky [Introduction to practical journalism]. Kyiv: Akademiia Ukrainskoi Presy.
Holub, O.P., 2016. Mediakompas: putivnyk profesiinoho zhurnalista [Media Compass: Guide of a professional journalist]. Kyiv: Sofiia-A.
Zdoroveha, V.I., 1975. Vstup do zhurnalistyky [Introduction to journalism]. Lviv: Vyshcha shkola.
Moi, D. and Ordolff, M., 2019. Televiziina zhurnalistyka: praktychna zhurnalistyka [Television journalism: practical journalism]. Translation from German V. Klimchenko. Kyiv: Akademiia ukrainskoi presy, Tsentr vilnoi presy. Ch. 6.
Plokhie novosti rasprostraniaiutsia v dva raza bystree [Bad news spread twice as fast], 2005. Regnum. [online] Available at: <https://regnum.ru/news/550843.html> [Accessed 6 April 2021].
Global Charter of Ethics for Journalists, 2019. International Federation of Journalists. [online] Available at: <https://www.ifj.org/who/rules-and-policy/global-charter-of-ethics-for-journalists.html> [Accessed 8 April 2021].
Miller, G., 1955. The Magical Number Seven, Plus or Minus Two Some Limits on Our Capacity for Processing Information. Psychological Review, 101 (2), pp.343-352. https://doi.org/10.1037/0033-295X.101.2.343
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.