Віртуальний продакшн: новий підхід до кіновиробництва
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.1.2021.235079Ключові слова:
віртуальне кіновиробництво, фільм, технологія, препродакшн, візуалізація, кіномистецтво, візуальні ефекти, доповнена реальністьАнотація
Мета дослідження – дослідити складові віртуального виробництва. Визначити структуру, основні інструменти віртуальних технологій та їх переваги. Встановити відмінності між віртуальними процесами та традиційним кіновиробництвом. Методологія дослідження базується на загальнонаукових методах комплексного аналізу процесів, які відбуваються у віртуальному виробництві, та аналізу основних віртуальних інструментів, комп’ютерних програм; використанні порівняльного методу віртуального виробництва з традиційною технологією кіновиробництва; узагальненні способу дії віртуальних технологій, визначенні їх переваг і недоліків, дослідженні їх впливу на сучасне кіномистецтво. Наукова новизна одержаних результатів полягає в системному аналізі складових та інструментів сучасних віртуальних технологій. Визначено особливості віртуального виробництва та його вплив на кіноіндустрію, доведено актуальність та раціональність застосування віртуальних технологій як сьогодні, так і у майбутньому. Висновки. В процесі дослідження були виявлені численні переваги та нові можливості, які пропонує віртуальне виробництво. Проаналізовано сутність віртуальних процесів в кіновиробництві, показано як сучасні комп’ютерні інструменти можна творчо застосовувати на кожному етапі кіновиробництва. Віртуальне виробництво – це наступний логічний крок у постійній еволюції кіномистецтва, який змінює кіноіндустрію вже сьогодні.
Посилання
Afanaseva, V.V., 2005. Totalnost virtualnogo [The totality of the virtual]. Saratov: Nauchnaia kniga.
Anisimov, O.S., 2003. Virtualnye osobennosti igromodelirovaniia [Virtual features of game modeling]. Moscow: Put.
Aronson, O.V., 2007. Kommunikativnyi obraz (Kino. Literatura. Filosofiia) [Communicative image (Cinema. Literature. Philosophy)]. Moscow: Novoe literaturnoe obozrenie.
Desowitz, B., 2013. Reverse Engineering 'Gravity'. Animation World Network. [online] Available at: <https://www.awn.com/vfxworld/reverse-engineering-gravity> [Accessed 02 April 2021].
Heim, M., 1993. The Metaphysics of Virtual Reality. New York: Oxford University Press.
Kadner, N., 2019. The Virtual Production Field Guide. [online] Available at: <https://cdn2.unrealengine.com/Unreal+Engine%2Fvpfieldguide%2FVP-Field-Guide-V1.2.02-5d28ccec9909ff626e42c619bcbe8ed2bf83138d.pdf> [Accessed 02 April 2021].
Lotman, Iu.M., 1998. Ob iskusstve [About art]. St. Petersburg: Iskusstvo.
Mankovskaia, N.B. and Bychkov, V.V., 2011. Sovremennoe iskusstvo kak fenomen tekhnogennoi tcivilizatcii [Contemporary art as a phenomenon of technogenic civilization]. Moscow: Russian State University of Cinematography named after S. Gerasimov.
Mettc, K., 2013. Voobrazhaemoe oznachaiushchee. Psikhoanaliz i kino [Imaginary signifier. Psychoanalysis and cinema]. Translated from French by D. Kalugin and N. Movnina. St. Petersburg: Izdatelstvo Evropeiskogo universiteta v Sankt-Peterburge.
Mikhalkovich, V.I., 1986. Izobrazitelnyi iazyk sredstv massovoi kommunikatcii [The visual language of mass communication]. Moscow: Nauka.
Mozhenko, M.V. and Priadko, O.M., 2018. Virtualna realnist: vid tekhnolohii do mystetstva. Mystetstvoznavchi zapysky, 34, pp.112-122.
Nosov, N.A., 2000. Virtualnaia psikhologiia [Virtual psychology]. Moscow: Agraf.
Ribo, T., 1901. Tvorcheskoe voobrazhenie [Creative imagination]. [online] St. Petersburg: Tipografiia Iu.N. Erlikh. Available at: <https://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=228207> [Accessed 02 April 2021].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Олександр Прядко, Максим Сіренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.