Віртуальний продакшн: новий підхід до кіновиробництва

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.1.2021.235079

Ключові слова:

віртуальне кіновиробництво, фільм, технологія, препродакшн, візуалізація, кіномистецтво, візуальні ефекти, доповнена реальність

Анотація

Мета дослідження – дослідити складові віртуального виробництва. Визначити структуру, основні інструменти віртуальних технологій та їх переваги. Встановити відмінності між віртуальними процесами та традиційним кіновиробництвом. Методологія дослідження базується на загальнонаукових методах комплексного аналізу процесів, які відбуваються у віртуальному виробництві, та аналізу основних віртуальних інструментів, комп’ютерних програм; використанні порівняльного методу віртуального виробництва з традиційною технологією кіновиробництва; узагальненні способу дії віртуальних технологій, визначенні їх переваг і недоліків, дослідженні їх впливу на сучасне кіномистецтво. Наукова новизна одержаних результатів полягає в системному аналізі складових та інструментів сучасних віртуальних технологій. Визначено особливості віртуального виробництва та його вплив на кіноіндустрію, доведено актуальність та раціональність застосування віртуальних технологій як сьогодні, так і у майбутньому. Висновки. В процесі дослідження були виявлені численні переваги та нові можливості, які пропонує віртуальне виробництво. Проаналізовано сутність віртуальних процесів в кіновиробництві, показано як сучасні комп’ютерні інструменти можна творчо застосовувати на кожному етапі кіновиробництва. Віртуальне виробництво – це наступний логічний крок у постійній еволюції кіномистецтва, який змінює кіноіндустрію вже сьогодні.

Біографії авторів

Олександр Прядко, Київський національний університет культури і мистецтв

Заслужений працівник культури України, кандидат технічних наук, доцент

Максим Сіренко, Київський національний університет культури і мистецтв

Магістрант кафедри кіно-, телемистецтва

Посилання

Afanaseva, V.V., 2005. Totalnost virtualnogo [The totality of the virtual]. Saratov: Nauchnaia kniga.

Anisimov, O.S., 2003. Virtualnye osobennosti igromodelirovaniia [Virtual features of game modeling]. Moscow: Put.

Aronson, O.V., 2007. Kommunikativnyi obraz (Kino. Literatura. Filosofiia) [Communicative image (Cinema. Literature. Philosophy)]. Moscow: Novoe literaturnoe obozrenie.

Desowitz, B., 2013. Reverse Engineering 'Gravity'. Animation World Network. [online] Available at: <https://www.awn.com/vfxworld/reverse-engineering-gravity> [Accessed 02 April 2021].

Heim, M., 1993. The Metaphysics of Virtual Reality. New York: Oxford University Press.

Kadner, N., 2019. The Virtual Production Field Guide. [online] Available at: <https://cdn2.unrealengine.com/Unreal+Engine%2Fvpfieldguide%2FVP-Field-Guide-V1.2.02-5d28ccec9909ff626e42c619bcbe8ed2bf83138d.pdf> [Accessed 02 April 2021].

Lotman, Iu.M., 1998. Ob iskusstve [About art]. St. Petersburg: Iskusstvo.

Mankovskaia, N.B. and Bychkov, V.V., 2011. Sovremennoe iskusstvo kak fenomen tekhnogennoi tcivilizatcii [Contemporary art as a phenomenon of technogenic civilization]. Moscow: Russian State University of Cinematography named after S. Gerasimov.

Mettc, K., 2013. Voobrazhaemoe oznachaiushchee. Psikhoanaliz i kino [Imaginary signifier. Psychoanalysis and cinema]. Translated from French by D. Kalugin and N. Movnina. St. Petersburg: Izdatelstvo Evropeiskogo universiteta v Sankt-Peterburge.

Mikhalkovich, V.I., 1986. Izobrazitelnyi iazyk sredstv massovoi kommunikatcii [The visual language of mass communication]. Moscow: Nauka.

Mozhenko, M.V. and Priadko, O.M., 2018. Virtualna realnist: vid tekhnolohii do mystetstva. Mystetstvoznavchi zapysky, 34, pp.112-122.

Nosov, N.A., 2000. Virtualnaia psikhologiia [Virtual psychology]. Moscow: Agraf.

Ribo, T., 1901. Tvorcheskoe voobrazhenie [Creative imagination]. [online] St. Petersburg: Tipografiia Iu.N. Erlikh. Available at: <https://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=228207> [Accessed 02 April 2021].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-30

Як цитувати

Прядко, О., & Сіренко, М. (2021). Віртуальний продакшн: новий підхід до кіновиробництва. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво, 4(1), 52–58. https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.1.2021.235079

Номер

Розділ

РЕЖИСУРА ТА ЗВУКОРЕЖИСУРА КІНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ