Проблематика жанру інтерв’ю в сучасному медійному просторі
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.4.1.2021.235059Ключові слова:
інтерв’ю, телебачення, медіа, інтерв’юерАнотація
Мета дослідження – дослідити проблематику жанру інтерв’ю в сучасному медійному дискурсі. Методологія дослідження. Під час написання наукової статті використані методи дослідження: аналіз та синтез (проаналізовано та систематизовано роботу жанру інтерв’ю), порівняльний метод (проведено паралелі роботи інтерв’ю у світі та Україні), узагальнення та систематизація (підведено підсумки завдяки практичним знанням та роботі з різноманітною літературою). Наукова новизна. Дана робота має актуальність на сьогодні, попри величезну кількість вже готових матеріалів і статей. Наукова робота допоможе зрозуміти суть проведення одного з найскладніших жанрів інформаційної журналістики та продемонструє проблеми інтерв’ю в Україні. Висновки. Під час дослідження було проаналізовано проблематику жанру інтерв’ю. Встановлено, що інтерв’ю – це особливий жанр в сучасному медійному дискурсі, який допомагає розкрити або створити щось зовсім нове та показати інший ракурс співрозмовника. Бувши одним з провідних жанрів на телебаченні, інтерв’ю вносить значний внесок в зростання популярності в сучасному середовищі на провідних каналах країни. Розкрито психологічні чинники, що сприяють успіху спілкування з гостем; окреслено потенційні проблеми, головні труднощі, з якими стикається інтерв’юер. Доведено, що під час бесіди розкриваються важливі моменти, які перетворюються на інформацію. Акцентовано на тому, що в сучасному інформаційному просторі, особливо в українських медіа, простежується недостатня кваліфікованість ведучих при проведенні інтерв’ю.
Посилання
Babych, N.D. and Zhuk, O., 2017. Problemy kultury movy i stylistyky v zhurnalistskii praktytsi [Problems of language culture and stylistics in journalistic practice]. Chernivtsi: Ruta
Dutsyk, D.R., 2012. "Mova vorozhnechi" v dyskursi ukrainskykh media ["Hate speech" in the discourse of the Ukrainian media]. Suchasni suspilni problemy u vymiri sotsiolohii upravlinnia. Seriia "Sotsiolohiia", XIII, 217, p.118.
King, L., 1994. Kak razgovarivat s kem ugodno, kogda ugodno i gde ugodno [How to Talk to Anyone, Anytime, Anywhere]. Moscow: Alpina Pablisher.
King, L., 2012. Po pravde govoria [In truth]. Moscow: Astrel.
Kulyk, V., 2010. Dyskurs ukrainskykh media: identychnosti, ideolohii, vlasni stosunky [The discourse of the Ukrainian media: identities, ideologies, own relations]. Kyiv: Krytyka.
Spivak, V.A., 2012. Upravlenie personalom dlia menedzherov [Human resource management for managers]. [online] Available at: <https://www.twirpx.com/file/1033716/> [Accessed 28 April 2020].
Vіnterkhoff-Shpurk, P., 2007. Mediapsikhologiia. Osnovnye printcipy [Mediapsychology. Basic principles]. Kharkov: Gumanitarnyi tcentr.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Алла Медведєва, Сергій Черненко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.