Авторські програми на сучасному телебаченні та їхні особливості
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.3.2.2020.217650Ключові слова:
авторська програма, ведучий-автор, програма, жанр, формат, телебаченняАнотація
Мета дослідження – провести аналіз основних особливостей авторських програм на сучасному телебаченні. Методологія дослідження. Використано методи: аналіз та синтез (проаналізовано наявність і значущість авторських програм на телеканалах України), узагальнення (на основі проаналізованої літератури та реального ефірного продукту підсумовано чинники, риси, особливості, що розкривають суть авторських програм), систематизація. Наукова новизна полягає у детальному аналізі ознак авторських програм та їх особливостей на телебаченні; у спробі створити їхню класифікацію за видами, залежно від жанрового формату, вкладу авторського «его», обсягу і форм роботи над матеріалом. Висновки. Під час дослідження закордонних авторських програм їх особливостей на українських каналах було проаналізовано літературу теоретиків та практиків кіно-, телемистецтва. Виявлено, що в Україні мало авторських програм, які створюються ведучими-авторами і більшість з них вузькогалузеві. Досліджено види цього жанру програм. Узагальнено особливості авторських програм на сучасному телебаченні.Посилання
Dolzhenkova, I., 2016. "Ukraia" – provokatsiia chy shyzofreniia? ["Ukraine" – a provocation or schizophrenia?]. Detektor media. [online] 23 August 2016. Available at: <https://detector.media/kritika/article/118060/2016-08-23-film-ukraya-provokatsiya-chi-shizofreniya/> [Accessed 29 April 2020].
Iurevskii, A., 2003. Teleiavlenie [Television]. [online] Available at: <https://web.archive.org/web/20041225093929/http:/www.lgz.ru:80/archives/html_arch/lg402004/Polosy/art9_4.htm> [Accessed 04 May 2020].
Kotliar, S.V. and Fedorenko, V.P., 2018. Avtorska prohrama – oblychchia ukrainskoho telebachennia [Author's program - the face of Ukrainian television]. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu kultury i mystetstv. Seriia: Audiovizualne mystetstvo i vyrobnytstvo, 1, pp.5-17.
Kovtun, T.V., 2020. Avtorska prohrama na telebachenni [Author's program on television]. Velyka ukrainska entsyklopediia. [online] Available at: <https://vue.gov.ua/Avtorsʹka_prohrama_na_telebachenni> [Accessed 04 May 2020].
Kulchynska, L., 2010. Poniattia "kinozhanru": problema definitsiï [The concept of "film genre": the problem of definition]. Academic bulletin of kyiv national karpenko-karyi university of theatre, cinema and television, 6, pp.143-156.
Moiseev, V.A., 2002. Zhurnalistika i zhurnalisty [Journalism and Journalists]. Kyiv: Dakor.
Rizun, V.V., 2008. Teoriia masovoï komunikatsiï [Theory of mass communication]. Kyiv: Prosvita.
Shirman, R.N., 2008. Alkhimiia rezhissury [The Alchemy of Directing]. Kyiv: Teleradiokurer.
Sventakh, A., 2015. "Krym. Kurort suvoroho rezhymu" ["Crimea. A strict regime resort"]. Den, 23 October.
Yaremenko, V. and Slipushko, O., editor-in-chief., 2000. Novyy̆ tlumachnyy̆ slovnyk ukraïnskoï movy [A new explanatory dictionary of the Ukrainian language]. Kyiv: Akonit. Vol. 1.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Світлана Котляр,Олександр Бутко, Наталія Крочак
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.