Педагогічна концепція Віктора Кісіна як складник медійної освіти України
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.3.2.2020.217644Ключові слова:
кінематограф, телебачення, телевізійна школа, педагогічна діяльність, режисер, Віктор КісінАнотація
Мета дослідження – проаналізувати вплив Віктора Борисовича Кісіна на формування нової педагогічної концепції у медійній освіті України. Схарактеризувати основні аспекти викладацької діяльності режисера. Проаналізувати та систематизувати матеріали творчого новаторства В. Кісіна, що стали основою для підготовки професійних фахівців в галузі аудіовізуального мистецтва. Методологія дослідження полягає у застосуванні таких методів: теоретичного – аналізу теоретичних пошуків В. Б. Кісіна, біографічного дослідження основних етапів викладацької діяльності режисера, узагальнення впливу кінопедагогічної концепції В. Б. Кісіна на розвиток української медійної школи. Наукова новизна: усебічно досліджено різноманітні аспекти викладацької діяльності Віктора Борисовича Кісіна. Окреслено специфіку новаторських пошуків режисера та проаналізовано його теоретичні дослідження. Висновки. Відповідно до поставленої мети дослідження було проаналізовано різноманітні аспекти педагогічної діяльності та теоретичних пошуків Віктора Борисовича Кісіна на теренах українського театру, кінематографу й телебачення. Під час дослідження теми було проаналізовано наукові та мемуарні публікації українських науковців, педагогів та митців, переглянуто газетні та журнальні матеріали, пов’язані з педагогічною і творчою діяльністю В. Кісіна, його колег та учнів, а також поглиблено вивчено «закордонний» період медіапедагогічної діяльності режисера у Вищій школі телевізійних мистецтв у м. Хілверсан (Нідерланди).Посилання
Bezruchko, O.V., 2017. Pershyi period kinopedahohichnoi diialnosti V.B. Kisina [The first period of film pedagogical activity V.B. Kisin]. In: V.B. Kisin: rezhyser, naukovets, pedahoh [V.B. Kisin: director, scientist, teacher]. Kyiv: Vydavnychyi tsentr KNUKiM. Volume 2, pp. 5-30.
Bezruchko, O.V., 2018. Druhyi period kinopedahohichnoi diialnosti V. B. Kisina [The second period of film pedagogical activity of V.B. Kisin]. In: V.B. Kisin: rezhyser, naukovets, pedahoh [V.B. Kisin: director, scientist, teacher]. Kyiv: Vydavnychyi tsentr KNUKiM. Volume 3, pp.4-20.
Budnykova, O.O. and Naumova, L.M., 2017. Hollandska rezhysura Viktora Kisina [Dutch direction by Victor Kisin]. In: V.B. Kisin: rezhyser, naukovets, pedahoh [V.B. Kisin: director, scientist, teacher]. Kyiv: Vydavnychyi tsentr KNUKiM. Volume 2, pp.31-35.
Viter, V.P., 2017. Viktor Kisin: na shliakhu do vydovyshcha [Victor Kisin: on the way to the spectacle]. In: V.B. Kisin: rezhyser, naukovets, pedahoh [V.B. Kisin: director, scientist, teacher]. Kyiv: Vydavnychyi tsentr KNUKiM. Volume 2, pp.41-56.
Naumova, L.M., 2016. Okremi polozhennia teoretychnykh poshukiv V.B. Kisina. Poniattia vydovyshcha [Some provisions of theoretical research V.B. Kisin. The concept of spectacle]. In: V.B. Kisin: rezhyser, naukovets, pedahoh [V.B. Kisin: director, scientist, teacher]. Kyiv: Vydavnychyi tsentr KNUKiM. Volume 1, pp.127-141.
Naumova, L.M., 2018. Okremi polozhennia teoretychnykh poshukiv V.B. Kisina. Vyvchennia perevtilennia i zhyttievoho dosvidu aktora (za materialamy dysertatsii) [Some provisions of theoretical research V.B. Kisin. Study of the reincarnation and life experience of the actor (according to the dissertation)]. In: V.B. Kisin: rezhyser, naukovets, pedahoh [V.B. Kisin: director, scientist, teacher]. Kyiv: Vydavnychyi tsentr KNUKiM. Volume 3, pp.138-151.
Naumova, L.M., 2019. Okremi polozhennia teoretychnykh poshukiv V.B. Kisina. Shkola – Pedahohichnyi metod [Some provisions of theoretical research V.B. Kisin. School – Pedagogical method]. In: V.B. Kisin: rezhyser, naukovets, pedahoh [V.B. Kisin: director, scientist, teacher]. Kyiv: Vydavnychyi tsentr KNUKiM. Volume 4, pp.160-169.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Олександр Безручко, Ольга Федорович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.