Відеоінтерв’ю в сучасному медійному просторі

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-2674.3.2.2020.217640

Ключові слова:

інтерв’ю, телебачення, журналістика, медіа, інтерв’юер, YouTube

Анотація

Мета дослідження – дослідити особливості відеоінтерв’ю в сучасному медіасвіті. Методологія дослідження. Для дослідження особливостей інтерв’ю було застосовано такі методи: аналіз та синтез (проаналізовано особливості підготовки, ведення інтерв’ю та його вплив на сучасну аудиторію), порівняльний метод (порівнювалися особливості інтерв’ю у програмах різноманітного спрямування на телебаченні і платформі YouTube, а також наведено порівняльні аспекти науковців щодо досліджуваного жанру), систематизація (обробка інформації зведена до загального висновку). Наукова новизна полягає у тому, що уперше проведено порівняльний аналіз щодо використання відеоінтерв’ю в українському телевізійному просторі та в Інтернеті, зіставлені теоретичні дослідження і практичне застосування цього жанру в ефірі, систематизовано певні професійні правила і табу для журналістів (ведучих). Висновки. Під час дослідження особливостей відеоінтерв’ю в сучасному медіапросторі було проаналізовано наукові праці науковців-медійників, наведені та схарактеризовані засоби роботи в ефірі, вивчено приклади використання інтерв’ю на сучасному телебаченні. На основі досліджуваної інформації виведено підсумки щодо впливу інтерв’ю на аудиторію.

Біографії авторів

Oleksandr Butko, Київський національний університет культури і мистецтв

Заслужений журналіст України, доцент кафедри тележурналістики та майстерності актора

Kseniia Semenova, Київський національний університет культури і мистецтв

Магістрант кафедри тележурналістики та майстерності актора

Посилання

Hordon, D., 2015. Moi interviu tse ne prosto televiziina prohrama, tse naichesnishyi pidruchnyk istorii [My Interview is not just a TV program, but the best handler of history]. [online] Available at: <http://knukim.edu.ua/dmitro-gordon-moyi-interv-yu-tse-ne-prosto-televiziyna-programatse-naychesnishiy-pidruchnik-istoriyi/> [Accessed 29 April 2020].

Il’chenko, S.N., 2016. Interv’ju v zhurnalistike: kak jeto delaetsja [Interview in journalism: how it is done]. St. Petersburg.

Khaler, M., 2008. Interviu [Interview]. Kyiv: Akademiia Ukraïnskoï Presy, Tsentr Vilnoï Presy.

Lukina, M., 2003. Tehnologija interv’ju [Interview technology]. Moscow: Aspekt Press. [online] Available at: <http://evartist.narod.ru/text5/36.htm> [Accessed 24 April 2020].

Muratov, S., 2007. Televizionnoe obshhenie v kadre i za kadrom [Television communication in and behind the scenes]. Moscow: Aspekt Press.

Samchenko, V., 2013. Yuliia Lytvynenko: Ukrainskym bude telebachennia z ukrainskymy veduchymy [Yulia Lytvynenko: Television with Ukrainian presenters will be Ukrainian]. Ukraina Moloda, [online] 140. Available at: <https://www.umoloda.kiev.ua/number/2340/211/83242/> [Accessed 29 April 2020].

Samchenko, V., 2015. Veduchyi Ostap Drozdov: "Khto prahne obiektyvnosti – viddaite "vati" polovynu efiriv" [Host Ostap Drozdov: "Who seeks objectivity – give" cotton "half of the air"]. Detektor media. [online] 16 May 2015. Available at: <https://detector.media/withoutsection/article/107162/2015-05-16-veduchii-ostap-drozdov-khto-pragne-obektivnosti-viddaite-vatipolovinu-efiriv/> [Accessed 29 April 2020].

Symonina, N., 2012. Klasyfikatsiia suchasnoho televiziinoho interviu [Classification of modern television interviews]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho universytetu: Seriia: Filolohiia. Sotsialni komunikatsii, [online] 27. Available at: < https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/3874/1/%D0%9A%D0%9B%D0%90%D0%A1%D0%98%D0%A4%D0%86%D0%9A%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%AF%20%D0%A1%D0%A3%D0%A7%D0%90%D0%A1%D0%9D%D0%9E%D0%93%D0%9E%20%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%95%D0%92%D0%86%D0%97%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%9E%D0%93%D0%9E%20%D0%86%D0%9D%D0%A2%D0%95%D0%A0%D0%92%E2%80%99%D0%AE.pdf > [Accessed 24 April 2020].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-09

Як цитувати

Butko, O., & Semenova, K. (2020). Відеоінтерв’ю в сучасному медійному просторі. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво, 3(2), 190–196. https://doi.org/10.31866/2617-2674.3.2.2020.217640

Номер

Розділ

ТЕЛЕЖУРНАЛІСТИКА ТА МАЙСТЕРНІСТЬ АКТОРА