Особливості втілення режисерського задуму у документальному фільмі-спостереженні
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.3.1.2020.202660Ключові слова:
режисерський задум, фільм-спостереження, аудіовізуальний твір, екранна реальність, режисер, документальний фільмАнотація
Мета дослідження – проаналізувати основні особливості втілення режисерського задуму у документальному фільмі-спостереженні. Методологія дослідження базується на застосуванні системно- комплексного підходу до розгляду даної проблеми, в рамках якої аналізуються складові режисерського задуму та його трансформація при втіленні в аудіовізуальному творі. Наукова новизна. Вперше проаналізовано теоретичну базу, а саме, спираючись на досвід вітчизняних та закордонних майстрів екрана, складових режисерського задуму: від точного розуміння ідеї до конкретних практичних питань роботи над кадром, звуковим вирішенням та іншими елементами екранного твору. Висновки. Проаналізовано, застосовуючи системно-комплексний підхід, особливості втілення режисерського задуму у документальному фільмі-спостереженні, а саме складових режисерського задуму: від ідеї до практичних питань.Посилання
Beliaeva, T.G. ed., 1980. Robert Flaerti: Stati. Svidetelstva. Stcenarii [Robert Flaherty: Articles. Testimonies. Scenarios]. Moscow: Iskusstvo.
Drobashenko, S. ed., 1966. Dziga Vertov. Stati, dnevniki, zamysly [Dziga Vertov. Articles, diaries, ideas]. Moscow: Iskusstvo.
Frank, G., 1975. Karta Ptolemeia. Zapiski kinodokumentalista [Map of Ptolemy. Notes of a documentary filmmaker]. Moscow: Iskusstvo.
Frank, G., 2004. Opyt gologo cheloveka [The experience of a naked man]. Iskusstvo kino, 3, pp.126-134.
Frank, G., 2010. No glavnoe vse-taki svet [But the main thing is still light]. Iskusstvo kino, 3, pp.111-117.
Loznitca, S., 2005. Illiuziia dokumenta ili dokument illiuzii [Illusion of a document or a document of illusion]. Kino-kolo, 26, pp.3-6.
Sadul, Zh., 1982. Gollivud. Konetc nemogo kino 1919-1929 [Hollywood. The end of silent films 1919-1929]. In: Vol. 4. Vseobshchaia istoriia kino [The general history of cinema]. Moscow: Iskusstvo.
Shama, O., 2016. Kino kak ono est [Cinema as it is]. Novoe vremia strany, 23 September (35), pp.62-65.
Shirman, R., 2008. Alkhimiia rezhissury. Master-klass [Alchemy of direction. Master Class]. Kyiv: Teleradiokurer.
Shyrman, R., 2019. Rezhyserske vyrishennia ekrannoho tvoru [Directing a screenplay]. Kyiv
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Олександр Безручко, Валерія Чайковська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.