Аудіовізуальні, друкарські та інтернет-ЗМІ КНР в контексті пріоритетів державної інформаційної політики
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.3.1.2020.202656Ключові слова:
Китай (КНР), ЗМІ, інформаційна політика, телебачення, радіо, газета, ІнтернетАнотація
Мета дослідження – аналіз діяльності аудіовізуальних, друкованих та інтернет-ЗМІ Китаю (КНР) в контексті пріоритетів державної інформаційної політики. Методологія дослідження представлена аспектним, концептуальним, процесним та прогностичним підходами. Наукова новизна дослідження полягає у встановленні стратегічних пріоритетів функціонування засобів масової інформації Китаю як ресурсу підтримки стабільності соціальної системи. Практичне значення одержаних результатів обумовлене можливістю застосування його результатів в інтересах вдосконалення національних моделей інформаційної політики. Висновки. Виявлено, що діяльність аудіовізуальних, друкованих та інтернет-ЗМІ, а також інформаційних агентств КНР, здійснюється в умовах «контрольованої інформаційної відкритості» і соціальної підтримки тиражованих ЗМІ ініціатив.Посилання
Areeva, M.V., 2014. Kitaiskie sredstva massovoi informatcii i ikh vliianie na globalnye informatcionnye protcessy [Chinese media and their impact on global information processes]. Aktualnye problemy sovremennykh mezhdunarodnykh otnoshenii, 4, pp.65-69.
Ershov, Iu.M., 2010. Sravnitelnyi analiz indiiskoi i kitaiskoi politiki v oblasti televideniia [A comparative analysis of Indian and Chinese television policies]. Vestnik Novosibirskogo gosudarstvennogo universiteta. Seriia: Istoriia, filologiia, 6(9), pp.42-48.
Fan, Tc. and Kononova, E., 2018. Kontceptualnoe razvitie televideniia Kitaia: zadachi i vozmozhnosti [The conceptual development of Chinese television: challenges and opportunities]. Sovremennyi diskurs-analiz, 3(2), pp.167-171.
Iagia, V.S., Kovalevskaia, N.V. and Li, M., 2015. Strategiia "miagkoi sily" vo vneshnei politike KNR v Afrike [The Soft Power Strategy in China’s Foreign Policy in Africa]. Gumanitarnye, sotcialno-ekonomicheskie i obshchestvennye nauki, 9, pp.78-81.
Monastyreva, O.V., 2011. Kommunikativnye matritcy dialoga: rol SMI v formirovanii sovremennogo mediaprostranstva (opyt mezhdunarodnogo radio Kitaia) [Communicative matrixes of dialogue: the role of the media in shaping the modern media space (the experience of China’s international radio)]. Izvestiia Saratovskogo universiteta. Seriia: Filologiia. Zhurnalistika, 11(2), pp.76-82.
Venidiktov, S.V., 2018. Mediakommunikatciia v razvitii evraziiskogo prostranstva: strategicheskii resurs integratcii [Media communication in the development of the Eurasian space: a strategic integration resource]. Minsk: Belorússkii gosudárstvennyi universitet.
Zhan, Li, 2016. Zhurnalistika Kitaia v realizatcii vnutripoliticheskikh i vneshnepoliticheskikh proektov: opyt 2010-kh godov [Chinese journalism in the implementation of domestic and foreign policy projects: experience of the 2010s]. Vek informatcii, 3, pp.74-88.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Сергій Венідіктов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.