Аудіовізуальні, друкарські та інтернет-ЗМІ КНР в контексті пріоритетів державної інформаційної політики

Автор(и)

  • Siarhei Venidziktau Могильовський інститут Міністерства внутрішніх справ Республіки Білорусь, Білорусь https://orcid.org/0000-0001-6859-9724

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-2674.3.1.2020.202656

Ключові слова:

Китай (КНР), ЗМІ, інформаційна політика, телебачення, радіо, газета, Інтернет

Анотація

Мета дослідження – аналіз діяльності аудіовізуальних, друкованих та інтернет-ЗМІ Китаю (КНР) в контексті пріоритетів державної інформаційної політики. Методологія дослідження представлена аспектним, концептуальним, процесним та прогностичним підходами. Наукова новизна дослідження полягає у встановленні стратегічних пріоритетів функціонування засобів масової інформації Китаю як ресурсу підтримки стабільності соціальної системи. Практичне значення одержаних результатів обумовлене можливістю застосування його результатів в інтересах вдосконалення національних моделей інформаційної політики. Висновки. Виявлено, що діяльність аудіовізуальних, друкованих та інтернет-ЗМІ, а також інформаційних агентств КНР, здійснюється в умовах «контрольованої інформаційної відкритості» і соціальної підтримки тиражованих ЗМІ ініціатив.

Біографія автора

Siarhei Venidziktau, Могильовський інститут Міністерства внутрішніх справ Республіки Білорусь

Кандидат філологічних наук, доцент, начальник кафедри соціально-гуманітарних дисциплін

Посилання

Areeva, M.V., 2014. Kitaiskie sredstva massovoi informatcii i ikh vliianie na globalnye informatcionnye protcessy [Chinese media and their impact on global information processes]. Aktualnye problemy sovremennykh mezhdunarodnykh otnoshenii, 4, pp.65-69.

Ershov, Iu.M., 2010. Sravnitelnyi analiz indiiskoi i kitaiskoi politiki v oblasti televideniia [A comparative analysis of Indian and Chinese television policies]. Vestnik Novosibirskogo gosudarstvennogo universiteta. Seriia: Istoriia, filologiia, 6(9), pp.42-48.

Fan, Tc. and Kononova, E., 2018. Kontceptualnoe razvitie televideniia Kitaia: zadachi i vozmozhnosti [The conceptual development of Chinese television: challenges and opportunities]. Sovremennyi diskurs-analiz, 3(2), pp.167-171.

Iagia, V.S., Kovalevskaia, N.V. and Li, M., 2015. Strategiia "miagkoi sily" vo vneshnei politike KNR v Afrike [The Soft Power Strategy in China’s Foreign Policy in Africa]. Gumanitarnye, sotcialno-ekonomicheskie i obshchestvennye nauki, 9, pp.78-81.

Monastyreva, O.V., 2011. Kommunikativnye matritcy dialoga: rol SMI v formirovanii sovremennogo mediaprostranstva (opyt mezhdunarodnogo radio Kitaia) [Communicative matrixes of dialogue: the role of the media in shaping the modern media space (the experience of China’s international radio)]. Izvestiia Saratovskogo universiteta. Seriia: Filologiia. Zhurnalistika, 11(2), pp.76-82.

Venidiktov, S.V., 2018. Mediakommunikatciia v razvitii evraziiskogo prostranstva: strategicheskii resurs integratcii [Media communication in the development of the Eurasian space: a strategic integration resource]. Minsk: Belorússkii gosudárstvennyi universitet.

Zhan, Li, 2016. Zhurnalistika Kitaia v realizatcii vnutripoliticheskikh i vneshnepoliticheskikh proektov: opyt 2010-kh godov [Chinese journalism in the implementation of domestic and foreign policy projects: experience of the 2010s]. Vek informatcii, 3, pp.74-88.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-10

Як цитувати

Venidziktau, S. (2020). Аудіовізуальні, друкарські та інтернет-ЗМІ КНР в контексті пріоритетів державної інформаційної політики. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво, 3(1), 57–64. https://doi.org/10.31866/2617-2674.3.1.2020.202656

Номер

Розділ

ТЕЛЕЖУРНАЛІСТИКА ТА МАЙСТЕРНІСТЬ АКТОРА