Створення іміджевого образу сучасного телеведучого: аспекти виразності та перевтілення
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.3.1.2020.202655Ключові слова:
телеведучий, імідж, телевізійний дискурс, аспекти виразності та перевтілення, медійний образАнотація
Мета дослідження – проаналізувати і узагальнити поняття феномену телеведучого у сучасному екранному дискурсі та методи, які впливають на створення впливового іміджу. За допомогою методів перевтілення визначити основні аспекти створення образу телеведучого у кадрі. Методологія дослідження створена на основі міждисциплінарного підходу, яку складають методологічні принципи і підходи мистецтвознавства. Також залучені синхронно-порівняльний та порівняльно-історичний методи для більш детального аналізу і вивчення процесів формування образу телеведучого. Наукова новизна полягає у тому, що досліджено і узагальнено поняття феномену телеведучого. Виявлено основні моменти створення впливового іміджу. З’ясовано перелік компетенцій, яким має відповідати телеведучий для створення успішного іміджевого образу. Висновки. На підставі аналізу виявлено, що стаття презентує нові підходи до створення іміджу телеведучого, порівнює їх між собою та структурує. Уточнено ключові поняття дослідження та визначено перелік професійних компетенцій. Досліджено фактор впливу іміджу телеведучого на аудиторію.Посилання
Balalueva, I.A., 2014. Mediaobraz i sotcioobraz: protcessy vzaimoupravleniia v informatcionnom obshchestve [Media image and social image: the processes of mutual management in the information society]. Pravo i upravlenie. XXI vek, 4(33), pp.86-91.
Bogoliubova, N.M., 2009. Mezhkulturnaia komunikatciia i mezhdunarodnyi kulturnyi obmen [Intercultural communication and international cultural exchange]. St. Petersburg: SPbKO.
Galumov, E.A., 2004. Osnovy PR [Fundamentals of PR]. Moscow: Letopis XXI.
Khochunskii, L.V., 2011. Mediaobraz kak dialog tcennostei [Media image as a dialogue of values]. Moscow: Rossiiskii universitet druzhby narodov.
Khochunskii, L.V., 2013. Fenomen mediaobraza: sotcialno-psikhologicheskii aspect [The phenomenon of media image: socio-psychological aspect]. Vestnik Rossiiskogo universiteta druzhby narodov. Seriia: Literaturovedenie. Zhurnalistika, 2, pp.91-95.
Muzykant, V.L., 1998. Teoriia i praktika sovremennoi reklamy [Theory and practice of modern advertising]. Moscow: Evraziiskii region. Ch. 2.
Pocheptcov, G.G., 2006. Imidzhelogiia [Imageology]. Kyiv: Vakler.
Shepel, V.M., 2002. Imidzhelohiia [Imageology]. Kyiv: Narodna osvita.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Галина Кот, Марина Масюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.