Створення іміджевого образу сучасного телеведучого: аспекти виразності та перевтілення

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-2674.3.1.2020.202655

Ключові слова:

телеведучий, імідж, телевізійний дискурс, аспекти виразності та перевтілення, медійний образ

Анотація

Мета дослідження – проаналізувати і узагальнити поняття феномену телеведучого у сучасному екранному дискурсі та методи, які впливають на створення впливового іміджу. За допомогою методів перевтілення визначити основні аспекти створення образу телеведучого у кадрі. Методологія дослідження створена на основі міждисциплінарного підходу, яку складають методологічні принципи і підходи мистецтвознавства. Також залучені синхронно-порівняльний та порівняльно-історичний методи для більш детального аналізу і вивчення процесів формування образу телеведучого. Наукова новизна полягає у тому, що досліджено і узагальнено поняття феномену телеведучого. Виявлено основні моменти створення впливового іміджу. З’ясовано перелік компетенцій, яким має відповідати телеведучий для створення успішного іміджевого образу. Висновки. На підставі аналізу виявлено, що стаття презентує нові підходи до створення іміджу телеведучого, порівнює їх між собою та структурує. Уточнено ключові поняття дослідження та визначено перелік професійних компетенцій. Досліджено фактор впливу іміджу телеведучого на аудиторію.

Біографії авторів

Halyna Kot, Київський національний університет культури і мистецтв

Кандидат психологічних наук

Maryna Masiuk, Київський національний університет культури і мистецтв

Магістрант кафедри тележурналістики та майстерності актора

Посилання

Balalueva, I.A., 2014. Mediaobraz i sotcioobraz: protcessy vzaimoupravleniia v informatcionnom obshchestve [Media image and social image: the processes of mutual management in the information society]. Pravo i upravlenie. XXI vek, 4(33), pp.86-91.

Bogoliubova, N.M., 2009. Mezhkulturnaia komunikatciia i mezhdunarodnyi kulturnyi obmen [Intercultural communication and international cultural exchange]. St. Petersburg: SPbKO.

Galumov, E.A., 2004. Osnovy PR [Fundamentals of PR]. Moscow: Letopis XXI.

Khochunskii, L.V., 2011. Mediaobraz kak dialog tcennostei [Media image as a dialogue of values]. Moscow: Rossiiskii universitet druzhby narodov.

Khochunskii, L.V., 2013. Fenomen mediaobraza: sotcialno-psikhologicheskii aspect [The phenomenon of media image: socio-psychological aspect]. Vestnik Rossiiskogo universiteta druzhby narodov. Seriia: Literaturovedenie. Zhurnalistika, 2, pp.91-95.

Muzykant, V.L., 1998. Teoriia i praktika sovremennoi reklamy [Theory and practice of modern advertising]. Moscow: Evraziiskii region. Ch. 2.

Pocheptcov, G.G., 2006. Imidzhelogiia [Imageology]. Kyiv: Vakler.

Shepel, V.M., 2002. Imidzhelohiia [Imageology]. Kyiv: Narodna osvita.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-10

Як цитувати

Kot, H., & Masiuk, M. (2020). Створення іміджевого образу сучасного телеведучого: аспекти виразності та перевтілення. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво, 3(1), 48–56. https://doi.org/10.31866/2617-2674.3.1.2020.202655

Номер

Розділ

ТЕЛЕЖУРНАЛІСТИКА ТА МАЙСТЕРНІСТЬ АКТОРА