Новини в сучасному медійному дискурсі
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.3.1.2020.202652Ключові слова:
факт, подія, новина, інформація, інформаційний привідАнотація
Мета дослідження – проаналізувати складові сучасних інформаційних новин. Встановити роль інформаційного приводу в телевізійних новинах. Довести важливість уміння виокремлювати інформаційний привід під час підготовки новин до ефіру. Методологія дослідження полягає у застосуванні теоретичних методів: аналіз телевізійних сюжетів, інформаційних джерел; узагальнення впливу інформаційного приводу на якість телевізійного матеріалу; визначення взаємозалежності структурних компонентів, які формують новину. Наукова новизна: уперше проаналізовано складові сучасних інформаційних новин, проведено детальний аналіз взаємозалежності структурних компонентів, які формують новину, за допомогою теоретичного аналізу телевізійних сюжетів, визначено чинники, які впливають на рейтинг телевізійного матеріалу. Висновки. У статті проаналізовано складові сучасних інформаційних новин. За допомогою аналізу телевізійних сюжетів встановлено роль інформаційного приводу в новинах. Детально опрацьовано структурні компоненти, які формують новину. Узагальнено чинники, які впливають на рейтинг телевізійного матеріалу.Посилання
Vaishenberh, Z., 2004. Novynna zhurnalistyka [News journalism]. Kyiv: Akademiia Ukrainskoi presy.
Deivis, N., 2011. Novyny Plaskoi Zemli [Flat Earth News]. Kyiv: Tempora
Grigorian, M.V., 2007. Posobie po zhurnalistike [Journalism manual]. Moscow: Prava cheloveka.
Kvasnytsia, O., 2013. Publitsystyka vs novynna zhurnalistyka: motyvatsiia ta tsinnisni oriientyry [Journalism vs news journalism: motivation and value orientations]. Visnyk Lvivskoho universytetu, 37, pp.30-45.
Kolesnichenko, A.V., 2008. Prakticheskaia zhurnalistika [Practical journalism]. Moscow: Izdatelstvo Moskovskogo universiteta.
Prymak, T.O., 2013. PR dlia menedzheriv i marketolohiv [PR for managers and marketers]. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury.
Prymak, T.O., 2012. Onlain-instrument "Iak staty suspilnym reporterom" [Online tool "How to become a public reporter"]. Resursnyi tsentr HURT. [online] Available at: <https://gurt.org.ua/tools/journalizm/toolkit.3.pdf> [Accessed 10 November 2019].
Chevozerova, G.V., 2013. Osnovy teorii zhurnalistiki [Fundamentals of the theory of journalism]. Togliatti: Toliattinskii gosudarstvennyi universitet. Ch. 1.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Світлана Котляр, Борис Бондарчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.