Драматичний конфлікт: дія-протидія
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.3.1.2020.202650Ключові слова:
драматичний конфлікт, внутрішній конфлікт, зовнішній конфлікт, конфлікти у драматургії, драматургія, соціальний конфлікт, конфлікт, види конфліктів, рівні конфліктів, види драматичного конфлікту, діяАнотація
Мета дослідження – визначити особливості та квінтесенцію конфлікту у драматургії, проаналізувати у теоретичному аспекті дефініції: дія-протидія та яке займає місце у кінематографі та літературі. Окрім того, з’ясувати, з яких причин зароджується зовнішній конфлікт та чим відрізняється від внутрішнього. Методологія дослідження побудована на системному підході, який полягає у дослідженні конфліктології у кінематографі. Для цього використовувались емпіричні та теоретичні методи дослідження. Наукова новизна. Уперше досліджено драматичний конфлікт у сучасному кінематографі з використанням емпіричних та теоретичних методів дослідження, а також проаналізовано різні рівні конфліктів у кінематографі та мистецьких творах і визначено їх особливості. Висновки. З’ясовано особливості конфлікту у драматургії, значення у кінематографі та літературі досліджуваної дефініції. За допомогою емпіричних та теоретичних методів дослідження з’ясовано, як створюється драматичний конфлікт у мистецьких творах та детально розглянуто класифікацію конфліктології у соціумі.Посилання
Aristotel, 2018. Poetyka [Poetics]. Kharkiv: Folio.
Busel, V.T., 2005. Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy [The Great Interpretive Dictionary of Modern Ukrainian]. Kyiv: Perun.
Dramatychnyi konflikt [Dramatic Conflict], 2016. Studfiles. [online] Available at: <https://studfiles.net/preview/5461475/> [Accessed 05 July 2019 2019].
Krakaujer, Z., 1974. Priroda fil’ma. Reabilitacija fizicheskoj real’nosti [The nature of the film. Rehabilitation of physical reality]. Translation from English D.F. Falcon. Moscow: Iskusstvo.
Kurinna, H.V., 2013. Stsenarna maisternist na telebachenni. Teledramaturhiia [Screenwriting skills on television. Television dramaturgy]. Kharkiv: Kharkiv State Academy of Culture.
Lajosh, Je., Iskusstvo dramaturgii [The Art of Drama]. [online] Available at: <http://teatre.com.ua/upload/all/lib/iskustvo_dramaturgii.pdf> [Accessed 08 August 2019].
Litvak, M.E., Psihologicheskoe ajkido [Psychological Aikido]. [online] Available at: <http://booksonline.com.ua/view.php?book=36910> [Accessed 15 July 2019].
Psykholohichni osoblyvosti osnovnykh typiv konfliktiv [Psychological features of the main types of conflicts]. Navchalni materialy onlain [online] Available at: <https://pidruchniki.com/79953/psihologiya/psihologichni_osoblivosti_osnovnih_tipiv_konfliktiv> [Accessed 21 June 2019].
Tsiurupa, M.V., 2004. Osnovy konfliktolohii ta teorii perehovoriv [Fundamentals of Conflict and Negotiation Theory]. Kyiv: Kondor.
Uolter, R., 1993. Scenarnoe masterstvo: kino- i teledramaturgija kak iskusstvo, remeslo i biznes (referat knigi) [Screenwriting: film and television dramaturgy as art, craft, and business (book abstract)]. [online] Moscow. Available at: <https://readli.net/chitat-online/?b=194928&pg=5> [Accessed 13 July 2019].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Костянтин Грубич, Алла Гичка
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.