Віртуалізація зображення в технології екранного живопису
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.1.2019.170879Ключові слова:
камера, технологія, живопис, мистецтво, екран, зображення, фільм, розширена реальність, віртуальна реальністьАнотація
Мета дослідження – дослідити процес віртуалізації зображень в сучасних аудіовізуальних мистецтвах і їх поступову еволюцію в технології екранного живопису. Методологія дослідження полягає в аналізі технологій віртуалізації зображень в їх технологічному та естетичному аспектах. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше в науковий дискурс введено поняття «віртуалізація зображення», а також докладно розглянуто як цей процес відбувається в сучасних аудіовізуальних мистецтвах. Висновки. Сьогодні кінематографісти отримали можливість працювати з віртуальним зображенням, створюючи візуальний ряд фільму з використанням нових технологій екранного живопису. Ці технології також почали застосовувати в театральних постановках, реаліті-шоу, відеоінсталяціях з використанням різноманітного кіно-відеопроекційного обладнання. Таким чином, глядач, який бачить зображення на екрані практично не може відрізнити реально відзняті об’єкти від згенерованих за допомогою комп’ютера. Така змікшована екранна віртуальна реальність є благодатним середовищем як для технологічних так і для естетичних пошуків митців.Посилання
Bezklubenko, S.D., 2004. Vіdeologіya [Vіdeologіya]. Kyiv: Alterpres.
Braslavskiy, P.I., 2003. Tehnologiya virtualnoy realnosti kak fenomen kulturyi kontsa XX – nachala XXI veka [Virtual reality technology as a cultural phenomenon of the end of the XX – beginning of the XXI century]. D. Ed. Uralskiy gosudarstvennyiy universitet im. A.M. Gorkogo.
Epyshyn, V., 2007. Vse o mocap [All about mocap]. [online] Available at: <https://render.ru/ru/ articles/post/10106> [Accessed 10 January 2019].
Manovich, L., 2012. Arheologiya komp’yuternogo ekrana [Computer Screen Archeology]. Ekrannaya kultura. Teoreticheskie problemyi. Sankt Peterburg.
Jurvetson, S., 2016. Virtual filming Avatar 2 at James Cameron’s production studio. [online] Available at: <https://www.flickr.com/photos/jurvetson/26312703233> [Accessed 10 January 2019].
Justus, T., 2015. Real-time Expression Transfer for Facial Reenactment. [online] Available at: <http://niessnerlab.org/papers/2015/10face/thies2015realtime.pdf> [Accessed 10 January 2019].
ScienceProg, 2010. Technologies user in “Avatar” Movie. [online] Available at: <https://scienceprog.com/technologies-used-in-avatar-movie> [Accessed 10 January 2019].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олександр Прядко, Микола Моженко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.