DOI: https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.1.2019.170879

Віртуалізація зображення в технології екранного живопису

Oleksandr Priadko, Mykola Mozhenko

Анотація


Мета дослідження – дослідити процес віртуалізації зображень в сучасних аудіовізуальних мистецтвах і їх поступову еволюцію в технології екранного живопису. Методологія дослідження полягає в аналізі технологій віртуалізації зображень в їх технологічному та естетичному аспектах. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше в науковий дискурс введено поняття «віртуалізація зображення», а також докладно розглянуто як цей процес відбувається в сучасних аудіовізуальних мистецтвах. Висновки. Сьогодні кінематографісти отримали можливість працювати з віртуальним зображенням, створюючи візуальний ряд фільму з використанням нових технологій екранного живопису. Ці технології також почали застосовувати в театральних постановках, реаліті-шоу, відеоінсталяціях з використанням різноманітного кіно-відеопроекційного обладнання. Таким чином, глядач, який бачить зображення на екрані практично не може відрізнити реально відзняті об’єкти від згенерованих за допомогою комп’ютера. Така змікшована екранна віртуальна реальність є благодатним середовищем як для технологічних так і для естетичних пошуків митців.

Ключові слова


камера; технологія; живопис; мистецтво; екран; зображення; фільм; розширена реальність; віртуальна реальність

Повний текст:

PDF

Посилання


Bezklubenko, S.D., 2004. Vіdeologіya [Vіdeologіya]. Kyiv: Alterpres.

Braslavskiy, P.I., 2003. Tehnologiya virtualnoy realnosti kak fenomen kulturyi kontsa XX – nachala XXI veka [Virtual reality technology as a cultural phenomenon of the end of the XX – beginning of the XXI century]. D. Ed. Uralskiy gosudarstvennyiy universitet im. A.M. Gorkogo.

Epyshyn, V., 2007. Vse o mocap [All about mocap]. [online] Available at: <https://render.ru/ru/ articles/post/10106> [Accessed 10 January 2019].

Manovich, L., 2012. Arheologiya komp’yuternogo ekrana [Computer Screen Archeology]. Ekrannaya kultura. Teoreticheskie problemyi. Sankt Peterburg.

Jurvetson, S., 2016. Virtual filming Avatar 2 at James Cameron’s production studio. [online] Available at: <https://www.flickr.com/photos/jurvetson/26312703233> [Accessed 10 January 2019].

Justus, T., 2015. Real-time Expression Transfer for Facial Reenactment. [online] Available at: <http://niessnerlab.org/papers/2015/10face/thies2015realtime.pdf> [Accessed 10 January 2019].

ScienceProg, 2010. Technologies user in “Avatar” Movie. [online] Available at: <https://scienceprog.com/technologies-used-in-avatar-movie> [Accessed 10 January 2019].


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2019 Олександр Прядко, Микола Моженко

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

© Copyright    |   Керівництва для авторів   |   Редакційна політика   |   Редакційний штат   |   Контакти   |