Тенденції та принципи впливу розважального контенту на українського глядача
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.1.2019.170876Ключові слова:
розважальні програми, український глядач, вплив телепрограм, телевізійний контент, тенденції та принципи впливуАнотація
Мета дослідження – проаналізувати основні тенденції та принципи впливу розважального контенту на українського глядача. Методологія дослідження базується на застосуванні системно-комплексного підходу до розгляду даної проблеми, в рамках якої розглядається цілий спектр культурологічних, професійних та психологічних аспектів, які впливають на глядачів під час перегляду розважальних програм. Наукова новизна результатів полягає у детальному аналізі сучасних розважальних програм у медіапросторі України та виявленні основних тенденцій та принципів їх впливу на свідомість українських глядачів, які щоденно дивляться телебачення. Висновки. Отже, розважальні програми покликані заохотити глядачів до змін особистого життя та показу різних життєвих ситуацій, згідно з якими глядач розуміє власні помилки та переосмислює світ в цілому. Крім того, українські розважальні програми піднімають соціальні теми та прагнуть покращити життя населення в цілому, даючи їм правильний приклад для наслідування.Посилання
Akinfiev, S.N., 2008. Razvlekatelnoe televidenie: opredelenie, klassifikatciia, zhanry [Entertaining television: definition, classification, genres]. Bulletin of Moscow University. Series 10. Journalism, 6, pp.23-28.
Bagirov, E.G., 1976. Mesto televideniia v sisteme massovoi informatcii i propagandy [Place of television in the system of mass information and propaganda]. Moscow: Moscow University Press.
Dondurei, D.B., 2007. Razvlekatelnoe TV: shutki v storonu [Entertainment TV: jokes aside]. Televidenie: rezhissura realnosti. Moscow: Iskusstvo kino, pp.34-43.
Kogan, V.Z., 1981. Chelovek v potoke informatcii [Man in the flow of information]. Novosibirsk: Nauka. Sibirskoe otdelenie.
Mediaosvita, 2011. Hliadachi vvazhaiut, shcho rozvazhalnykh shou i serialiv na TB zabahato, piznavalnykh prohram – zamalo. [Spectators believe that entertainment shows and TV series too much, cognitive programs - not enough [online] Available at: <https://ms.detector.media/mediaprosvita/mediaosvita/glyadachi_vvazhayut_scho_rozvazhalnikh_shou_i_serialiv_na_tb_zabagato_piznavalnikh_program_zamalo/> [Accessed 20 January 2019]
Zillmann, D., 2000. The coming of media entertainment. In: D. Zillmann and P. Vorderer, eds. Media entertainment: The psychology of its appeal. Mahwah, NJ: Erlbaum, pp.1-20. https://doi.org/10.4324/9781410604811
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Світлана Котляр, Наталія Гаркуша
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.