Дослідження елементів африканської естетики художником-гримером для її втілення в театрі та кіно
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.1.2019.170855Ключові слова:
Африка, грим, краса, шрамуванняАнотація
Мета дослідження – огляд та аналіз матеріалів щодо поняття краси в африканських племенах та порівняння цих стандартів для кращого втілення певних елементів на сцені та кіноекрані. Методологія дослідження базується на дослідному методі (для визначення специфіки стандартів краси засобом аналізу літературних джерел, фото, науково-популярних програм тощо); методі аналізу (для вивчення практичного досвіду та подальшому використанні отриманих матеріалів щодо естетичних символів – на театральних підмостках та екрані); порівняльному методі (для розуміння відмінностей поняття африканського прекрасного з точки зору європейців). Наукова новизна дослідження полягає в розгляді недослідженої специфіки розуміння прекрасного африканськими племенами й застосуванні цих специфічних знань на сцені та в кіно. Також проаналізовано, що на українському мистецькому ґрунті африканські мотиви та африканський колорит використовувався неодноразово, але лише як розуміння чогось дикого та маловідомого, екзотичного. Поняття відмінностей розуміння краси саме окремих племен Африки та їх естетично-територіальних відмінностей не знайшли свого зображення на українських підмостках. Також вперше досліджено такі візуальні характеристики африканської краси як – шрамування. Висновки. Систематизація африканських символів краси та відмінностей цих символів за територіальними та племінними ознаками надасть можливість використовувати отриману інформацію для більш точного зображення африканського побуту в театрі та кіно. Адже одним із критеріїв зображення реалістичності життя на сцені та екрані – є точність і деталізація, що безперечно впливає на якість кінцевого продукту (вистави, кінопостановки, телепрограми тощо).Посилання
Avdeev, A.D., 1959. Proiskhozhdenie teatra. Elementy teatra v pervobytno-obshchinnom stroe [The origin of the theater. Elements of the theater in the primitive communal system]. Moscow: Iskusstvo.
Avdeev, A.D., 1964. Maska i ee rol v protcesse vozniknoveniia teatra [The mask and its role in the process of the emergence of the theater]. Moscow: Nauka.
Grosse, E., 2011. Proiskhozhdenie iskusstva [The origin of art]. Translation from German. 2nd ed. Moscow: Librokom.
Koroleva, E.A., 1977. Tanetc, ego proiskhozhdenie i metody issledovaniia [Dance, its origin and methods of research]. Chisinau: Shtiintca.
Lips, Iu., 2003. Istoriia drevnikh tcivilizatcii. Nravy i obychai raznykh narodov [History of ancient civilizations. The customs and customs of different nations]. Kyev: Amadei.
Polenova, T., 2011. Samye udivitelnye traditcii i obychai narodov mira [The most amazing traditions and customs of the peoples of the world]. Rostov on Don: Feniks.
Teilor, E.B., 1989. Pervobytnaia kultura [Primitive culture]. Translation from English. Moscow: Politizdat.
Shturtc, A.G., 2018. Dikie plemena Afriki. Zhizn i osobennosti tuzemtcev [Wild tribes of Africa. Life and features of the natives]. Moscow: Nauka.
Shurtc, G., 2010. Istoriia pervobytnoi kultury [History of primitive culture]. Translation from German. In: Vol. 2: Materialnaia i dukhovnaia kultura. Moscow: Krasand
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Зоя Кравченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.