DOI: https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.2018.151824

Особливості форматів сучасних телесеріалів

Oleksandr Priadko, Ruslan Bielozorov

Анотація


Мета роботи – дослідити основні формати сучасних телесеріалів та виявити їх характерні особливості. Методологія дослідження основана на теорії масових комунікацій з використанням загальнонаукових методів об’єктивності, аналізу, синтезу та порівняння, інтегрованих з мистецтвознавчою і культурологічною базами. Наукова новизна статті полягає у детальному дослідженні сучасних форматів телесеріалів та опису їх загальних ознак, що дозволило виконати класифікацію та ґрунтовно проаналізувати кожен із жанрів та видів телесеріалів. Висновки. Телесеріал сьогодні – одна з найбільш ефективних форм екранного твору, в рівній мірі придатна для ігрових і документальних форматів. Як показав більш ніж піввіковий досвід досліджень, саме серійність стала однією із ключових властивостей телевізійного мовлення, що кардинально відрізняє його від кінематографа.


Ключові слова


мистецтво; телесеріал; формат; мильна опера; теленовела; ситком; сюжет; пріквел; сиквел; римейк

Повний текст:

PDF

Посилання


Akopov, A.Z., 2010. Dramaturgiya teleseriala v kontekste ekrannoy kulturyi (na materiale kompanii «Amedia»). [The drama of the television series in the context of screen culture (on the material of the company "Amedia")]. Vestnik Moskovskogo gosudarstvennogo oblastnogo universiteta, 3, pp.193-199.

Akopov, A.Z., 2016. Teleserial 2000-h: protsessyi globalizatsii i novyie dramaturgicheskie resheniya [Television series of the 2000s: globalization processes and new dramaturgical solutions]. Moscow: Akademyia medyayndustryy.

Belenkiy, Yu.M., 2012. Stanovlenie zhanrov otechestvennyih serialov [Formation of genres of domestic TV series]. D.Ed. Moscow: Akademyia medyayndustryy.

Briukhovetska, O.V., 2005. Psykhoanalitychna kontseptsiia subiekta i yii zastosuvannia v teorii kino [Psychoanalytic concept of the subject and its application in the theory of cinema]. D.Ed. Natsionalnyi universytet “Kyievo-Mohylianska akademiia”.

Davyidov, M.L., 2008. Tipologiya televizionnyih mnogoseriynyih hudozhestvennyih filmov [Typology of television serial feature films]. Vestnyk elektronnykh y pechatnykh SMY, 7, pp.3-19.

Kushnaryova, I., 2013. Kak nas priuchili k serialam [How we were accustomed to the series]. Lohos, 3 (93), pp.9-20.

Landiak, O.M., 2011. Stratehii konstruiuvannia identychnosti u teleserialakh v ukrainskomu media prostori [Strategies for constructing identity in television series in the Ukrainian media space] D.Ed. Kharkivskyi natsionalnyi universytet im. V. N. Karazina.

Mykhalkovych, V.Y., 1998. O sushchnosty televydenyia [About the essence of television]. Moscow: Yskusstvo.

Mnogoseriynyiy telefilm: istoki, praktika, perspektivyi, 1976. Moscow: Yskusstvo.

Penner, R.V. 2015. Fenomen sovremennogo seriala v kontekste diskursov o svobode cheloveka [The phenomenon of the modern serial in the context of discourses about human freedom]. D.Ed. Chelyabinskaya gosudarstvennaya akademiya kulturi i iskusstv.

Fedorov, A.V., Chelysheva, I.V., Muryukina, E.V., Novikova, A.A. and Fedortsova, S.C., 2007. Esteticheskaya kontseptsiya v rossiyskom mediaobrazovanii i tvorcheskoe nasledie Yu. N. Usova [Aesthetic Concept in Russian Media Education and the Creative Heritage by Yu. N. Usov]. Tahanroh: Kuchma Publishing House.

Harris, R., 2002. Psihologiya massovyih kommunikatsiy [Psychology of mass communications]. Moscow: “OLMA-PRESS”.

Robert, C. Allen, 1985. Speaking of Soap Operas. Chape Hill: University of North Carolina Press.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2018 Олександр Прядко, Руслан Бєлозьоров

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

© Copyright    |   Керівництва для авторів   |   Редакційна політика   |   Редакційний штат   |   Контактна інформація   |   ISSN: 2617-4049