Робота музичного продюсера з учасниками творчого проекту
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.2018.151805Ключові слова:
музичне продюсування, менеджмент, звукозапис, звукорежисура, студійні практики, саундАнотація
Мета дослідження полягає у виявленні закономірностей і узагальненню роботи музичного продюсера у студії звукозапису. У дослідженні проведено аналіз основних напрямків роботи продюсера та здійснена спроба виокремлення основних напрямків його професійної діяльності згідно із опрацьованим масивом теоретичних джерел. Методологія дослідження передбачає звернення до загальнонаукового підходу; також застосовано компаративний та історико-логічний методи. Новизна дослідження полягає у спробі дослідити та узагальнити базові принципи музичного продюсування у контексті студійної практики. Висновки. Музичний продюсер – керівник (творчий, організаторський, фінансовий) процесу створення аудіовізуального твору і його представлення громадськості. Продюсуванню підлягають будь-які види аудіовізуальних творів, які далі на комерційній основі можуть тиражуватися на матеріальних носіях (кінофільми, фонограми, відео кліпи), відтворюватися (тобто повторно здійснюватися; наприклад, концерти, театральні вистави, антрепризи, перфоманси) та розповсюджуватися серед споживачів іншими шляхами (радіо, телебачення, інтернет-мережі). Музичний продюсер — керівник процесу у галузі звукозапису, саме він формує смаки майбутнього споживача аудіо-продукції, тому дослідження діяльності таких фахівців ми вбачаємо нагальною потребою українського мистецтвознавства.Посилання
Vorotnoy, M., 2013. Menedzhment muzykalnoho yskusstva [Music Art Management]. Moscow: Planeta muzyiki.
Korneeva, S., 2004. Kak zazhyhaiut «zvezdy». Tekhnolohyy muzykalnoho prodiusyrovanyia. [How to light the «stars». Technology of musical production]. Sankt Peterburg: Piter.
Korneeva, S., 2006. Muzykalnyi menedzhment [Music Management]. Moscow: Yuniti-Dana.
Osinskiy, V., 1998. Muzykalnyi menedzhment [Producer at the recording studio]. Moscow: Zvukoregisser.
Chernomyis, O., 2002. Professyia prodiuser [Profession «producer»]. Moscow: Obuchenie v Rossii.
Massey, H., 2000. Behind the Glass: Top Record Producers Tell How They Craft the Hits. San Francisco: Miller Freeman Books.
Moorefield, V., 2005. The Producer as Composer: Shaping the Sounds of Popular Music. Cambridge: MIT Press.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Валерій Папченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.