Робота музичного продюсера з учасниками творчого проекту

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.2018.151805

Ключові слова:

музичне продюсування, менеджмент, звукозапис, звукорежисура, студійні практики, саунд

Анотація

Мета дослідження полягає у виявленні закономірностей і узагальненню роботи музичного продюсера у студії звукозапису. У дослідженні проведено аналіз основних напрямків роботи продюсера та здійснена спроба виокремлення основних напрямків його професійної діяльності згідно із опрацьованим масивом теоретичних джерел. Методологія дослідження передбачає звернення до загальнонаукового підходу; також застосовано компаративний та історико-логічний методи. Новизна дослідження полягає у спробі дослідити та узагальнити базові принципи музичного продюсування у контексті студійної практики. Висновки. Музичний продюсер – керівник (творчий, організаторський, фінансовий) процесу створення аудіовізуального твору і його представлення громадськості. Продюсуванню підлягають будь-які види аудіовізуальних творів, які далі на комерційній основі можуть тиражуватися на матеріальних носіях (кінофільми, фонограми, відео кліпи), відтворюватися (тобто повторно здійснюватися; наприклад, концерти, театральні вистави, антрепризи, перфоманси) та розповсюджуватися серед споживачів іншими шляхами (радіо, телебачення, інтернет-мережі). Музичний продюсер — керівник процесу у галузі звукозапису, саме він формує смаки майбутнього споживача аудіо-продукції, тому дослідження діяльності таких фахівців ми вбачаємо нагальною потребою українського мистецтвознавства.

Біографія автора

Valerii Papchenko, Київський національний університет культури і мистецтв

Доцент, доцент кафедри кіно-, телемистецтва, заслужений працівник культури України

Посилання

Vorotnoy, M., 2013. Menedzhment muzykalnoho yskusstva [Music Art Management]. Moscow: Planeta muzyiki.

Korneeva, S., 2004. Kak zazhyhaiut «zvezdy». Tekhnolohyy muzykalnoho prodiusyrovanyia. [How to light the «stars». Technology of musical production]. Sankt Peterburg: Piter.

Korneeva, S., 2006. Muzykalnyi menedzhment [Music Management]. Moscow: Yuniti-Dana.

Osinskiy, V., 1998. Muzykalnyi menedzhment [Producer at the recording studio]. Moscow: Zvukoregisser.

Chernomyis, O., 2002. Professyia prodiuser [Profession «producer»]. Moscow: Obuchenie v Rossii.

Massey, H., 2000. Behind the Glass: Top Record Producers Tell How They Craft the Hits. San Francisco: Miller Freeman Books.

Moorefield, V., 2005. The Producer as Composer: Shaping the Sounds of Popular Music. Cambridge: MIT Press.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-26

Як цитувати

Papchenko, V. (2018). Робота музичного продюсера з учасниками творчого проекту. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво, (2), 53–59. https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.2018.151805

Номер

Розділ

РЕЖИСУРА ТА ЗВУКОРЕЖИСУРА КІНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ