Особливості прийомів інфотейнменту
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.2018.151788Ключові слова:
інфотейнмент, прийоми, українське телебачення, зображально-виражальні засобиАнотація
Мета дослідження полягає у з’ясуванні особливостей витоків, історичної еволюції сучасних тенденцій у розвитку інфотейнменту. Для досягнення вказаної мети доречним видається проаналізувати літературу та джерела, пов’язані з появою поняття «інфотейнмент». Також автори ставили на меті проаналізувати класифікацію прийомів інфотейнменту та виявити зовнiшні і внутрiшнi зв’язки між ними, дослідити застосування прийомів інфотейнменту та охарактеризувати перспективи їх розвиток на українському телебаченні. Методологія дослідження. Запропонована публікація передбачає використання певного комплексу методів дослідження. Бібліографічно-описовий метод дав змогу зрозуміти, наскільки інфотейнмент є дослідженим й актуальним явищем сьогодення. Метод спостереження дав можливість виявити передумови появи інфотейнменту та процес його становлення й розвитку. За допомогою аналітичного методу висвітлено характеристику сучасного етапу функціонування інформаційно-публіцистичного сегменту на українському телебаченні. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше детально проаналізовано особливості реалізації інфотейнменту на сучасному українському інформаційно-публіцистичному телебаченні, здійснено стурктурний аналіз ознак, проявів і прийомів інфотейнменту, теоретично обґрунтувано процес трансформації інформаційно-аналітичного сегменту ТБ в інформаційно-публіцистичний. Висновки. В процесі дослідження було виявлено причини, які сприяли появі та становленню особливостей прийомів інфотейнменту. На основі розгляду історіографіїї та джерельної бази було з’ясовано, що проблема інфотейнменту в Україні є малодослідженою й досі комплексно не розглядалася. Аналіз даної теми дає можливість стверджувати, що інфотейнмент – спосіб подачі новин в розважальній формі, який досягається за допомогою різних прийомів. Цей аспект є корисним для кожного журналіста, оскільки використання спеціальних технологій дає можливість впливати не на розум, а на емоційний стан глядача.Посилання
Vasil'eva, L.A., 2003. Delaem novosti! [We do the news]. Moscow: Aspekt Press.
Vasil'eva, T.V., Osinskiy, V.G. and Petrov, G.N., 2003. Radyotelevyzyonnaia zhurnalystyka v systeme profesyonalnykh koordynat [Radio and television journalism in the system of professional coordinates], 2. Sankt Peterburh.
Gagarina, P.A., 2010. Priemy zvukovogo oformleniya teleperadach [Receptions of the sound recording of the telegraph service], [online] Available at: <http://jour.vsu.ru/edition/journals/accents/2010/accents_1-2_2010.pdf> [Accessed 21 September 2018].
Dragun, E.M., 2015. Infoteynment kak yavlenie sovremennoy mediakul'tury . [Infocommunity as a phenomenon of modern media culture]. D.Ed. Moscow State University named after MV. Lomonosov
Zvereva, N.V., 2008. Shkola regional'nogo zhurnalista [School of Regional Journalist]. Moscow.
Zemlyanova, L.M., 1999. Zarubezhnaya kommunikativistika v preddverii informatsionnogo obshchestva. Tolkovyy slovar' terminov i kontseptsiy [Foreign communication science ahead of the information society: an intelligent dictionary of terms and concepts]. Moscow.
Zemskaya E.A., Kitaygorodskaya, M.A. and Rozanova, N.N., 1983. Yazykovaya igra [Language game]. In: Russkaya razgovornaya rech'. Moscow.
Kachkaeva, A.G., 2010. Zhanry i formaty sovremennogo televideniya. Po-sledstviya transformatsii [Genres and formats of modern television. Consequences of transformation]. Vestnik Moskovskogo universiteta. Seriya 10. Zhurnalistika, 10 (44), p.50.
Maydurova, O.F., 2011. Informatsionnye zhanry v regional'nykh novostnykh teleprogrammakh: aktual'nye tendentsii [Information genres in regional news broadcasts: topical trends]. Sankt Peterburh.
Novikova, A.A., 2008. Sovremennye televizionnye zrelishcha: istoki, formy i metody vozdeystviya [Modern TV shows: sources, forms and methods of exposure]. Moscow.
Poznin, V.F., 2004. Osnovy montazha izobrazheniya [Basics of image mounting]. Sankt Peterburh.
Stepanyan, S.K., 2006. Format teleprogrammy kak rynochnyy tovar [TV program format as a market product]. Zhurnalystyka y medyarynok, 4, pp.42-43.
Stilisticheskiy entsiklopedicheskiy slovar' russkogo yazyka, 2018. [online] Available at: <http://stylistics.academic.ru/271> [Accessed 21 July 2018].
Kharris, R., 2002. Psikhologiya massovykh kommunikatsiy [Psychology of mass communications]. Sankt Peterburh: PRAYM-EVROZNAK.
Tsvik, V.L., 2000. Vvedenie v zhurnalistiku [Introduction to journalism]. 2nd edn. Moscow: MNEPU.
Postman, N., 1985. Amusing Ourselves to Death.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Наталія Цімох, Анастасія Сорока
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.