DOI: https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.2018.151788

Особливості прийомів інфотейнменту

Nataliia Tsimokh, Anastasiia Soroka

Анотація


Мета дослідження полягає у з’ясуванні особливостей витоків, історичної еволюції сучасних тенденцій у розвитку інфотейнменту. Для досягнення вказаної мети доречним видається проаналізувати літературу та джерела, пов’язані з появою поняття «інфотейнмент». Також автори ставили на меті проаналізувати класифікацію прийомів інфотейнменту та  виявити зовнiшні і внутрiшнi зв’язки між ними, дослідити застосування прийомів інфотейнменту та охарактеризувати перспективи їх розвиток на українському телебаченні. Методологія дослідження. Запропонована публікація передбачає використання певного комплексу методів дослідження. Бібліографічно-описовий метод дав змогу зрозуміти, наскільки інфотейнмент є дослідженим й актуальним явищем сьогодення. Метод спостереження дав можливість виявити передумови появи інфотейнменту та процес його становлення й розвитку. За допомогою аналітичного методу висвітлено характеристику сучасного етапу функціонування інформаційно-публіцистичного сегменту на українському телебаченні. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше  детально проаналізовано особливості реалізації інфотейнменту на сучасному українському інформаційно-публіцистичному телебаченні,  здійснено стурктурний аналіз ознак, проявів і прийомів інфотейнменту, теоретично обґрунтувано процес трансформації інформаційно-аналітичного сегменту ТБ в інформаційно-публіцистичний. Висновки. В процесі дослідження було виявлено причини, які сприяли появі та становленню особливостей прийомів інфотейнменту. На основі розгляду історіографіїї та джерельної бази було з’ясовано, що проблема інфотейнменту в Україні є малодослідженою й досі комплексно не розглядалася. Аналіз даної теми дає можливість стверджувати, що інфотейнмент – спосіб подачі новин в розважальній формі, який досягається за допомогою різних прийомів. Цей аспект є корисним для кожного журналіста, оскільки використання спеціальних технологій дає можливість впливати не на розум, а на емоційний стан глядача.

Ключові слова


інфотейнмент; прийоми; українське телебачення; зображально-виражальні засоби

Повний текст:

PDF

Посилання


Vasil'eva, L.A., 2003. Delaem novosti! [We do the news]. Moscow: Aspekt Press.

Vasil'eva, T.V., Osinskiy, V.G. and Petrov, G.N., 2003. Radyotelevyzyonnaia zhurnalystyka v systeme profesyonalnykh koordynat [Radio and television journalism in the system of professional coordinates], 2. Sankt Peterburh.

Gagarina, P.A., 2010. Priemy zvukovogo oformleniya teleperadach [Receptions of the sound recording of the telegraph service], [online] Available at: <http://jour.vsu.ru/edition/journals/accents/2010/accents_1-2_2010.pdf> [Accessed 21 September 2018].

Dragun, E.M., 2015. Infoteynment kak yavlenie sovremennoy mediakul'tury . [Infocommunity as a phenomenon of modern media culture]. D.Ed. Moscow State University named after MV. Lomonosov

Zvereva, N.V., 2008. Shkola regional'nogo zhurnalista [School of Regional Journalist]. Moscow.

Zemlyanova, L.M., 1999. Zarubezhnaya kommunikativistika v preddverii informatsionnogo obshchestva. Tolkovyy slovar' terminov i kontseptsiy [Foreign communication science ahead of the information society: an intelligent dictionary of terms and concepts]. Moscow.

Zemskaya E.A., Kitaygorodskaya, M.A. and Rozanova, N.N., 1983. Yazykovaya igra [Language game]. In: Russkaya razgovornaya rech'. Moscow.

Kachkaeva, A.G., 2010. Zhanry i formaty sovremennogo televideniya. Po-sledstviya transformatsii [Genres and formats of modern television. Consequences of transformation]. Vestnik Moskovskogo universiteta. Seriya 10. Zhurnalistika, 10 (44), p.50.

Maydurova, O.F., 2011. Informatsionnye zhanry v regional'nykh novostnykh teleprogrammakh: aktual'nye tendentsii [Information genres in regional news broadcasts: topical trends]. Sankt Peterburh.

Novikova, A.A., 2008. Sovremennye televizionnye zrelishcha: istoki, formy i metody vozdeystviya [Modern TV shows: sources, forms and methods of exposure]. Moscow.

Poznin, V.F., 2004. Osnovy montazha izobrazheniya [Basics of image mounting]. Sankt Peterburh.

Stepanyan, S.K., 2006. Format teleprogrammy kak rynochnyy tovar [TV program format as a market product]. Zhurnalystyka y medyarynok, 4, pp.42-43.

Stilisticheskiy entsiklopedicheskiy slovar' russkogo yazyka, 2018. [online] Available at: <http://stylistics.academic.ru/271> [Accessed 21 July 2018].

Kharris, R., 2002. Psikhologiya massovykh kommunikatsiy [Psychology of mass communications]. Sankt Peterburh: PRAYM-EVROZNAK.

Tsvik, V.L., 2000. Vvedenie v zhurnalistiku [Introduction to journalism]. 2nd edn. Moscow: MNEPU.

Postman, N., 1985. Amusing Ourselves to Death.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2018 Наталія Цімох, Анастасія Сорока

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

© Copyright    |   Керівництва для авторів   |   Редакційна політика   |   Редакційний штат   |   Контактна інформація   |   ISSN: 2617-4049