Особлива роль кольору в драматургії творів екранного живопису
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.1.2018.140835Ключові слова:
драматургія, колір, культура, мистецтво, екран, кадр, фільмАнотація
Мета роботи – аналіз історичних та культурних факторів зародження, формування, еволюції та розробки драматургії кольоросимволів в екранних мистецтвах. Методологія дослідження полягає в застосуванні загального наукового принципу об’єктивності, культурологічного, структурно-функціонального та аналітичного методів при аналізі теоретичних праць мистецького напряму та творів екранного мистецтва (фільмів), предметне поле яких стосується драматургії кольору. Наукова новизна роботи полягає в комплексному підході до понять драматургії кольору та кольорової символіки, як об’єктів гуманітарних досліджень та культурологічного осмислення цього феномену в контексті тенденцій розвитку екранних мистецтв. Висновки. Навіть незважаючи на те, що кольори екранного зображення фактично мають тільки додаткову інформацію, яка допомагає глибше проникнути в драматургію телевізійних або кінематографічних творів, драматургія кольору й кольорова символіка є для глядачів надзвичайно важливими компонентами зображального ряду в екранних мистецтвах.Посилання
Bezklubenko, S.D. (2004). Vіdeologіya. Kyiv: Alterpres.
Gorpenko, V.G. (1995). Сolor. Part 3–4. Kyiv: Kyiv State Institute of Theatrical Art named after I. Karpenko-Kary.
Eisenstein, S.M. (1964). Selected Works. In vol. 6. Vol. 3. Moscow: Iskusstvo.
Eisenstein, S.M. (1978). The aesthetics of cinema. Research. Articles. Lectures. Kyiv: Misteztvo.
Illenko, V. (2001). Experience working on the color drama of the film “Evening at Ivan Kupala”. Teleradiocourier [TV and radio courier], no. 1, pp. 51–55.
Kandinsky, V.V. (1990). Contserning the Spiritual in Art. Leningrad: Foundation “Leningrad galleries”.
Mesyats, S. (2012). Johann Wolfgang Goethe and his science about color. Moscow: Krug.
Pavlichko, D. (1989). Works. In vols. 3. Vol. 1. Kyiv: Dnipro.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Юрій Гармаш, Олександр Прядко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.