Вітчизняне телебачення в контексті європейського телевізійного простору
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.1.2018.140834Ключові слова:
медіа холдинг, телепродукт, медіа ринок, телевізійний простір, телекомпанія, європейський медіапростірАнотація
Мета дослідження. Найважливішим елементом розвитку сучасного телеефіру є постійно зростаюча технологічність телерадіомовлення, швидка зміна смаків та уподобань споживачів, впровадження новітніх механізмів регулювання діяльності телеканалів, інтеграція одних телевізійних жанрів в ін. Тому стрижневим аспектом нашого наукового дослідження є визначення мети яка висвітлює питання місця і ролі вітчизняного телебачення в контексті європейського телевізійного простору. Методологія дослідження. У запропонованій публікації застосовано аналітичний підхід щодо визначення цілей та стратегій наукового дослідження, який потребує виявлення особливостей функціонування континентального ринку телепродуктів вітчизняного телебачення в контексті європейського телевізійного простору. Наукова новизна результатів полягає в апробації наукової проблеми, а саме у подальшому розвитку вітчизняного телевізійного простору, що, насамперед, передбачає перехід до продукування креативних ідей, формування пропозицій для міжнародних медіа холдингів, знаходження нових ніш на ринку телепродуктів. Практичне значення одержаних результатів полягає у підвищенні результативності вітчизняного телебачення в контексті європейського телевізійного простору. Висновки. З’ясовано пріоритети діяльності вітчизняних медіа холдингів, проаналізовано стан медійного контенту в Україні та його впливу на основні фактори транскордонності вітчизняного телепростору. Доведено ефективність певного орієнтиру на смаки та глядацькі уподобання. Системний аналіз щодо вітчизняного телевізійного простору дослідження, окреслює основні секторальні пріоритети розвитку вітчизняного телебачення, відповідно, наслідком чого є постійно зростаюча тривалість перегляду телепрограм. Апробація результатів дослідження реалізована на основі аналітичної перевірки запропонованого системного аналізу вітчизняного телевізійного простору щодо аналітичного підходу до вітчизняного телебачення в контексті європейського телевізійного простору.Посилання
Borodyanskij, V. (2008). ‘Agressivnee chem Discovery’. Marketingovye kommunikacii i media [Marketing Communications and Media], no. 3, рр. 19–20.
Ivanov, D. (2011). ‘Glamurnyj kapitalizm’. Voprosy ehkonomiki [Issues of economics], no 7, рр. 44–61.
Pochepcov, G.G. (1999). Kommunikativnye tekhnologii dvadcatogo veka. Moscow: Refl-buk; Kyiv: Vakler.
Kholod, O.M. (2010). Sotsialni komunikatsii: sotsio-ta psykholinhvistychnyi analiz. Lviv : PAIS.
Bale, T. (2008). ‘The media-player and recorder’. European Politics. A comparative introduction. Ch. 7, pp. 200–235.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Сергій Петренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.