Формування готовності до творчої діяльності у сфері аудіовізуального мистецтва та виробництва
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.6.1.2023.279232Ключові слова:
формування готовності до творчої діяльності, аудіовізуальне мистецтво та виробництво, критерії, показники, фахові компетентності, культурологіяАнотація
Мета дослідження – дослідити та проаналізувати критерії та показники формування готовності до творчої діяльності у сфері аудіовізуального мистецтва та виробництва, а саме: мотиваційно- ціннісний, когнітивно-пізнавальний та діяльнісно-творчий. Відповідно до зазначених критеріїв довести фахові компетентності, якими повинен володіти фахівець аудіовізуального мистецтва та виробництва, що уможливить творчий підхід до професійної діяльності. Методологія дослідження полягає у використанні методів емпіричного рівня дослідження – спостереження, рейтинг та самооцінка, колективний консиліум, експеримент, контент-аналіз, узагальнення практичного досвіду, експертна оцінка; методів теоретичного рівня дослідження – експериментальна перевірка нових творчих проєктів, розв’язання інтегрованих завдань, аналітичний, дедуктивний, індуктивний методи, моделювання, порівняння, абстрагування й конкретизації, аналіз і синтез, мисленнєвий (уявний) експеримент, узагальнення опрацьованого матеріалу. Наукова новизна: вперше в теорії і практиці запропоновано та експериментально перевірено критерії та показники формування готовності до творчої діяльності у сфері аудіовізуального мистецтва та виробництва. Висновки. Формування готовності до творчої діяльності у сфері аудіовізуального мистецтва та виробництва є складним та тривалим процесом, на результативність якого впливають певні умови, фактори та чинники. За такого підходу виділено критерії та показники формування готовності до творчої діяльності у сфері аудіовізуального мистецтва та виробництва, а також фахові компетентності, що утворюють цілісну структуру, у якій всі елементи взаємозалежать один від одного та є взаємопов’язаними між собою.
Посилання
Barnych, M.M., 2018. Psykhotekhnika aktora. Maister-klas [Psychotechnics of an actor. Master class]. Kyiv: Pinzel.
Bartkiv, O., 2010. Hotovnist pedahoha do innovatsiinoi profesiinoi diialnosti [Teacher readiness for innovative professional activity]. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia, 1, pp.52-58.
Bezruchko, O.V. and Desiatnyk, H.O., 2013. Kinotelerezhysura yak navchalna dystsyplina ta metodyka yii vykladannia [Cinematography as an educational discipline and its teaching method]. Kyiv: Kyiv International University
Bezruchko, O.V. ed., 2014b. Maisternia rezhyseriv kino i telebachennia: vchytel i uchni [Workshop of film and television directors: teacher and students]. Kyiv: Kyiv International University. Vol. 1.
Bezruchko, O.V., 2014a. Kursovi, bakalavrski, mahisterski roboty studentiv kafedry Kino-, telemystetstva ITKT KyMU: metodychni vkazivky ta pryklady [Course, bachelor's, master's theses of students of the Department of Film and Television Arts ITKT KyMU: methodological guidelines and examples]. Kyiv: Kyiv International University. Vol. 1 Bakalavrat.
Bezruchko, O.V., 2019. Pershyi etap pedahohichnoho eksperymentu z stsenarystamy kino i telebachennia [The first stage of a pedagogical experiment with film and television screenwriters]. In: Audiovizualne mystetstvo i vyrobnytstvo: dosvid, problemy ta perspektyvy [Audiovisual art and production: experience, problems and prospects]. Kyiv: Publishing Center of Kyiv National University of Culture and Arts. Vol. 7, pp.4-30.
Bezruchko, O.V., Desiatnyk, H.O., Ishchenko, M.S., Poleshko, S.M. and Porozhna, S.H., 2015. Maisternist televiziinoho veduchoho yak navchalna dystsyplina ta metodyka yii vykladannia [Mastery of television presenter as an educational discipline and its teaching method]. Kyiv: Kyiv International University.
Bezruchko, O.V., Gavran, I.A., Medvedieva, A.O. and Chmil, H.P., 2020. Mahisterski proiekty zi spetsialnosti "Audiovizualne mystetstvo ta vyrobnytstvo" v Kyivskomu universyteti kultury [Master's projects in the specialty "Audiovisual art and production" at the Kyiv University of Culture]. Kyiv: Publishing Center of Kyiv National University of Culture and Arts. Vol. 1.
Malykhin, O., 2005. Motyvatsiino-tsilovyi komponent samostiinoi navchalnoi diialnosti studentiv vyshchoho pedahohichnoho navchalnoho zakladu [Motivational and goal component of independent educational activity of students of a higher pedagogical educational institution]. Ridna shkola, 8, pp.28-30.
Moskalenko-Vysotska, O.M., 2019. Osnovy prodiuserskoi diialnosti [Basics of production activity]. Kyiv: Publishing Center of Kyiv National University of Culture and Arts.
Pogrebnіak, G., 2022. Topical Issues of Modern Directing Education. Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Audiovisual Arts and Production, 5(2), pp.189-198. https://doi.org/10.31866/2617-2674.5.2.2022.269526
Priadko, O.M., 2015. Spetsialni vydy ziomok [Special types of filming]. Kyiv: Osvita Ukrainy. Book 1.
Shyrman, R.N., 2019. Rezhyserske vyrishennia ekrannoho tvoru [Director's decision of screen work]. Kyiv: Publishing Center of Kyiv National University of Culture and Arts.
Uruskyi, V.I., 2005. Formuvannia hotovnosti vchyteliv do innovatsiinoi diialnosti [Formation of teachers' readiness for innovative activities]. Ternopil: TOKIPPO.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.