Кіномелодрама ХХ століття і трофейні фільми: екранний дискурс

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-2674.5.1.2022.257187

Анотація

Інтереси автора цих монографій не обмежуються виключно кінематографом. Іполит Зборовець – історик театру, літератури та автор відповідних тематичних монографій: «Мирон Степняк: біографія у віршах поета» (2012), «Мистецтво театралізації художньої прози» (2013), «Доля українського мовознавця Василя Зборовця», «Сюжети для театру, кіно та телебачення» (2014), «Олександра Монтвид у Харківському інституті благородних дівчат» (2015), «Самотність Мирона Степняка» (2015) та ін.

Проте інтерес саме до кінематографу виявився в автора з дитинства, коли він ще хлопцем був зачарований «магією» кіно. Десятки разів він переглядав улюблені картини, колекціонував кінокадрики, вивчав структуру різних фільмів. У своїх монографіях автор не тільки аналізує різні аспекти кінопроцесу, а й широко спирається на власні враження.

Біографії авторів

Володимир Миславський, Харківська державна академія культури

Доктор мистецтвознавства, доцент, член-кореспондент

Наталія Мархайчук, Харківська державна академія культури, Національна академія мистецтв України

Кандидат мистецтвознавства, доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-01

Як цитувати

Миславський, В., & Мархайчук, Н. (2022). Кіномелодрама ХХ століття і трофейні фільми: екранний дискурс. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво, 5(1), 122–126. https://doi.org/10.31866/2617-2674.5.1.2022.257187

Номер

Розділ

РЕЦЕНЗІЇ. ВІДГУКИ. ОГЛЯДИ