YouTube як нова форма медіатизації
DOI:
https://doi.org/10.31866/2617-2674.3.2.2020.217642Ключові слова:
YouTube, інтернет-платформа, медіатизація, медіапростір, канал комунікаціїАнотація
Мета дослідження – проаналізувати й узагальнити ознаки та засоби платформи YouTube як нової форми медіатизації. Методологія дослідження базується на застосуванні таких методів, як: аналіз та синтез (проаналізовано особливості та принципи платформи YouTube), порівняльний метод (вивчено процес роботи інтернет-платформи та сучасного телебачення), метод узагальнення (підсумовано стрижневі аспекти, що розкривають YouTube з різних сторін) та метод систематизації. Наукова новизна. Уперше розкрито та проаналізовано YouTube з точки зору нової форми медіатизації, виокремлено головні характеристики, що відрізняють YouTube від сучасного телебачення, досліджено чинники, що регулюють сучасний медіапростір. Висновки. Під час дослідження платформи YouTube як нової форми медіатизації було проаналізовано праці науковців-медійників з дослідженого явища, за результатами яких з’ясовано основні ознаки і засоби роботи платформи YouTube; проаналізовано етапи розвитку YouTube; вивчено проблематику і позитивні чинники впливу YouTube, як каналу комунікації. Встановлено, що YouTube витісняє телебачення з першого місця та забирає велику частину рейтингів, а це, своєю чергою, становить нову форму медіатизації як чинника регулювання сучасного медіапростору.Посилання
Bukalov, I., 2019. Samye interesnye fakty pro YouTube [The most interesting facts about YouTube]. Mi Community. [online] Available at: <http://ru.c.mi.com/ru/thread-1871566-1-0.html> [Accessed 23 April 2020].
Mikhailova, V.M., Petrovskii, E.N., Fitcurina, M.S., 2018. YouTube, kak kommunikatcii [YouTube as communication]. [online] Available at: <https://research-journal.org/economical/you-tube-kakkanal-kommunikacii/> [Accessed 23 April 2020].
Shatyrko, A., 2019. Biznes na Iutub [Business on YouTube]. [online] Available at: <https://shatyrko.com/forpeople> [Accessed 23 April 2020].
Shulepov, A.V., 2019. Iutubina sila. YouTube dlia biznesa. Kak prodavat tovary i uslugi i prodvigat brendy s pomoshchiu video [Yutubin's power. YouTube for business. How to sell products and services and promote brands using videos]. Moscow: AST.
Sobolev, N., 2016. Put k uspekhu. Kak poluchat fury laĭkov i tonny deneg [The path to success. How to get trucks of likes and tons of money]. Moscow: AST.
Tazhetdinov, T., Mrochkovskii, N. and Parabellum, A., 2013. Kak stat pervym na Kak stat pervym na YouTube? Sekret vzryvnoi raskrutki [How to become the first on How to become the first on YouTube? The secret to explosive promotion]. [online] Available at: <https://f.ua/alpina-pablisher/kak-stat-perviym-na-youtube-sekretiy-vzriyvnoy-raskrutki-9785961443035.html#read_82529> [Accessed 23 April 2020].
Vlasiuk, N., 2019. Videokhostynh YouTube: U chomu populiarnist? [YouTube video hosting: What is popularity?]. [online] Available at: <https://marketer.ua/ua/youtube-what-s-the-popularity/> [Accessed 23 April 2020].
YouTube, 2005. Vikipediia – vilna entsyklopediia [Vіkіpedіya – vіlna encyclopedia]. [online] Available at: <https://ru.wikipedia.org/wiki/YouTube> [Accessed 23 April 2020].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Костянтин Грубич, Єлизавета Бурхан
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.