Вплив кольору на глядацьку аудиторію інтерактивного телебачення

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.2.2019.185711

Ключові слова:

колір, кольорова гама, телебачення, глядачі, телевізійні програми

Анотація

Мета роботи — аналіз сприйняття глядачем кольору, виявлення сутності передачі кольорових рішень, пояснити чому саме такий колір використовується в сучасному телебаченні. Показати вплив кожного кольору зокрема та його складові. Розповісти про роботу телебачення та вибір кольорової гами для різних передач. Методологія дослідження полягає у детальному аналізі принципу впливу кольору як інтерактивного жанру на глядацьку аудиторію; також у ході дослідження було застосовано наступні методи дослідження: метод порівняння; структурний метод; констатувальний метод. Наукова новизна роботи полягає в детальному порівнянні саме сучасних телепрограм, отриманні характеристики сприйнятого глядачем матеріалу через вираження кольору. Розгляд логотипів телепередач, та чому саме вони такі. Використання кольору в рекламі – чому краще використовувати кілька чітких кольорів замість різноманіття різних відтінків. Висновки. Оскільки колір в інтерактивному жанрі телебачення виступає як допоміжний засіб сприйняття інформації, проте він важливий, оскільки викликає почуття в людини. Кольором можна підкреслити емоційний стан, який хоче передати автор на телебаченні. Таким чином глядачу буде набагато приємніше спостерігати за дійством, а також легше зануритись в реальність інтерактивного шоу. Окрім того, кольором дуже майстерно оперують при створенні реклами, це один з найважливіших факторів в рекламі. Адже окрім світла, предмет, який хочуть виокремити, обов’язково виділяють кольоровими парами. Це також стосується і одягу ведучих при зйомці телешоу, виборі локацій для фільмів чи кліпів.

Біографії авторів

Oleksandr Bezruchko, ПВНЗ «Київський університет культури»

Доктор мистецтвознавства, професор

Anatolii-Nazarii Manuliak, ПВНЗ «Київський університет культури»

Магістрант кафедри кіно і телемистецтва

Посилання

Ageev, V., 2002. Semiotika [Semiotics]. Moscow: Ves mir.

Galushko, R.I., 2008. Zapadnoe televidenie i massovaia kultura [Western television and mass culture]. Moscow: Moskovskii gosudarstvennyi universitet imeni M.V.Lomonosova.

Goliadkin, M., 2005. Obraz vedushchego na amerikanskom televidenii [The image of the presenter on American television]. Moscow: Televidenie i radioveshchanie za granitcei.

Hoian, V. ed., 2002. Kolorystyka ta zobrazhalna estetyka televiziinykh prohram: svitovyi dosvid [Color and visual aesthetics of television programs. world experience]. Kyiv.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-18

Як цитувати

Bezruchko, O., & Manuliak, A.-N. (2019). Вплив кольору на глядацьку аудиторію інтерактивного телебачення. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Аудіовізуальне мистецтво і виробництво, 2(2), 208–215. https://doi.org/10.31866/2617-2674.2.2.2019.185711

Номер

Розділ

ОПЕРАТОРСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ КІНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ